Opdatering af hovedside fra en iframe
Fra : Jens Andersen

Dato : 13-03-04 14:52

Jeg makker lidt med en webshop og indholdet står i en iframe
og på hovedsiden har jeg en mini udgave af indkøbskurven.

Når man så vælger et produkt ligger den det godt nok i kurven,
men den opdatere kun iframen og derfor kan det ikke ses på
hovedside før man selv trykker opdater (F5).

Jeg er noget frem til noget i retning af

et eller andet.location.reload();

men hvad skal der stå?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Chrisser

Dato : 15-03-04 09:15

Jens Andersen wrote:
> [...]
> men den opdatere kun iframen og derfor kan det ikke ses på
> hovedside før man selv trykker opdater (F5).
>
> Jeg er noget frem til noget i retning af

Du kan bruge enten parent eller top, parent er det vindue hvori du har
placeret din iframe, top er det øverste vindue i hierakiet hvis du ex. har
gang i flere frameset:
parent.location.reload();
top.location.reload();

Mvh