Samojede søger nyt hjem!
Fra : UG

Dato : 13-03-04 13:58

Hej gruppe!
Jeg har en bekendt, der har en Samojedehund, en hanhund på 2 år, som hun
gerne vil have omplaceret.
Problemet er at hun købte hunden til sin søn ( Ca. 10 år gammel ) og han
lovede at han ville passe den.
Det gik som det jo ofte går med børn, at han mistede interessen for at passe
den, og den blev overgivet til en dame, som mente at hun kunne magte den.
Det viste sig imidlertid, at den krævede mere, end hun kunne overkomme, og
hun bragte så hunden tilbage til min bekendte. Ejeren har ikke tid og
overskud til at have hunden, fordi den virkelig kræver at få lov til at få
brugt sine kræfter og arbejdsglæde.
Det er en sød og glad hund og den har gået til træning i DCH, så
grundtræningen er på plads. Den er dog gøende og larmende, hvis den ikke får
lov til at blive aktiveret.
Jeg forestiller mig en familie på landet, som vil give den kærlighed og
opmærksomhed. og god plads til at udfolde sig på.
Hunden fortjener at få et godt liv og den skal ikke udsættes for yderligere
omplaceringer.
Hvis nogen er interesseret kan jeg formidle kontakten.
Hilsen Ulla
--
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

Fra : UG

Dato : 13-03-04 14:40

PS Ved svar: fjern nospam fra mailadressen

Fra : Doris

Dato : 13-03-04 22:43

Prøv og skriv hvor i landet og evt. billede af den.
Hilsen Doris der har to omplaserede hunde ;)

Fra : UG

Dato : 14-03-04 07:17

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv og skriv hvor i landet og evt. billede af den.
> Hilsen Doris der har to omplaserede hunde ;)

Jeg har ikke et billede af hunden, men den ser ud som en samojedehund nu
gør.
Den er meget kær.
Vi bor i Tønder.
Hilsen
Ulla
Hundehuset
http://home19.inet.tele.dk/laika7

PS Ved direkte svar:fjern nospam fra mailadressen