Findes der en database der hedder BTREE?
Fra : M.Olesen

Dato : 13-03-04 10:32

Og hvis der gør hvor finder jeg flere oplysninger (odbc adgang osv)

-MO-

Fra : Troels Arvin

Dato : 13-03-04 12:11

On Sat, 13 Mar 2004 10:32:18 +0100, M.Olesen wrote:

> Og hvis der gør hvor finder jeg flere oplysninger (odbc adgang osv)

B-træer er en datastruktur. Bruges fx. til at implementere index'er.

Se http://en.wikipedia.org/wiki/B-tree

Fra : Stig Johansen

Dato : 13-03-04 12:26

Troels Arvin wrote:

> B-træer er en datastruktur. Bruges fx. til at implementere index'er.
>
> Se http://en.wikipedia.org/wiki/B-tree

Ja, men i slut-firserne var der et produkt, der hed BTrieve, det kan være
det, OP refererer til.

Stig Johansen

Fra : M.Olesen

Dato : 13-03-04 13:55

SNIP/
> Ja, men i slut-firserne var der et produkt, der hed BTrieve, det kan være
> det, OP refererer til.
> Med venlig hilsen
> Stig Johansen
/SNIP

Ja det er netop sådan en gammel database jeg jagter kunne bare ikke rigtig
huske navnet.

Er der nogen her i NG der har erfaring med en odbc driver til sådan en svend
gerne med MS-access eller VB

-MO-

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-03-04 15:42

> [...]
> huske navnet.
>
> Er der nogen her i NG der har erfaring med en odbc driver til sådan en

Btrieve er overgået til Pervasive. Du kan læse mere på
http://www.pervasive.com/support/where_btrieve.asp.

--
Mvh. Jesper