Hvorfor er en removed form stadig i exe-fi~
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 12-03-04 22:11

Hej NG.
Jeg har i mit project flere forme, der bliver kaldt ved tryk på en knap.
Jeg fjerner en af disse forme fra projectet og kompilerer derefter.
Jeg starter derefter programmet, trykker på startknappen til den fjernede
form og den fjernede form vises alligevel.
Hvordan kan den det?

Jeg har prøvet rebuild, men den er stadig med.

Det skal siges, at den pågældende form har givet en del bøvl, da jeg brugte
'Save As' til at rename. Den gav bl.a. Dublicate Resource, som dog er
rettet.

Kurt Guldbæk

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 23:33

Hvis du ikke kan finde ud af hvorfor, så omdøb pas+dfm filen, som udgør
formen. Husk at slette en evt. dcu fil også.

Derefter skulle en "build" gerne fortælle dig, hvor formen kaldes.

hilsen
Uffe

PS: Det hedder "duplicate"

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 13-03-04 07:34

Tak til Uffe, også for 'stavekontrollen' .
Det vil jeg prøve.

Kurt Guldbæk

Fra : Henry

Dato : 13-03-04 15:03

> Tak til Uffe, også for 'stavekontrollen' .
> Det vil jeg prøve.

Det er fordi du har den med under "uses" eller at den stadigvæk er med i
"projektet", tjek i din projekt source fil.

Og prøv nu også at svare under det tidligere indlæg.

mvh
Henry