Geddefisker
Fra : Essox

Dato : 12-03-04 21:08

Hej derude i gæve lyst(gedde)fiskere.
Skulle der mon være en, eller et par stykker derude der søger en
fiskekammerat, hvis det skulle være tilfældet, er du/i i samme situation som
mig. Jeg tager gerne af sted når chancen melder sig, men det bliver dog lidt
kedeligt i længden altid at tage af sted alene, lidt selskab ville være
dejligt.
Det er ikke fordi jeg mangler muligheder for at komme til at fiske, jeg
bor i Ålum, 10-12km. vest for Randers, med alt muligt fiskevand, lige ude i
baghaven, og så har jeg alletiders jolle med motor, som står på trailer, så
jeg selv kan bestemme hvor den skal dyppes, en dejlig fordel.
Hvis du/i har lyst til en fisketur i nærmeste fremtid, skal du/i være
velkommen til at skrive, så må vi se om det kan lykkes at komme af sted.

Mvh. samt knæk & bræk

Flemming Nielsen.