Siemens code
Fra : Kai Ringstad

Dato : 12-03-04 19:09

Hallo!

Er det noen her som vet hvordan jeg tar ut min operatoursperre på en Siemens
mc60 ? Kansje noen vet hvor jeg finner program for unlock Siemens?

Få forhand takk

Fra : helloo.dk

Dato : 12-03-04 19:31

"Kai Ringstad" <ka-rings@online.no> wrote in message
> [...]
Siemens
> mc60 ? Kansje noen vet hvor jeg finner program for unlock Siemens?

Du kan finde et unlock program på www.helloo.dk under "gratis download"
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Per Jensen

Dato : 18-03-04 19:32

Eller brug din ret, at få koden gratis, efter 6 mdr, hos din operatør