IC7-G problem med mikrofon?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 12-03-04 18:37

Jeg har netop fået dettte dejlige bundbræt

Men kan ikke få min mikrofon til at virke ordentlig, skal siges den virkede
perfekt i min gamle maskine som havde SB Player 5.1..

Der er en masse støj når jeg bruger den. Kan læse på nettet at mange har
dette problem med dette bundbræt, men har endnu ikke fundet en løsning.

Nogen der har et bud på en løsning?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-04 15:10

> Men kan ikke få min mikrofon til at virke ordentlig, skal siges den
virkede
> perfekt i min gamle maskine som havde SB Player 5.1..

Jeg har permanent valgt at holde mig fra ALT onboard lyd, og bruger derfor
et PCI lydkort i mit IC7 bundkort, og der er ingen problemer.
Jeg har slet ikke prøvet onboard delen på dette mobo !
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.BirbaSkiver.dk