DØDE VIRKELIGT SEKS MILLIONER?
Fra : George B.

Dato : 12-03-04 14:35

http://vho.org/DK/b/dvsm/

Richard Verralls berømte bog "DID SIX MILLION REALLY DIE ?"
på dansk ved
VESTLIG SAMISDAT
med kommentarer, forord og efterskrift.

Fra : arc@na

Dato : 12-03-04 14:52

bartelg77@yahoo.com (George B.) wrote in news:748f6132.0403120535.489cafd8
@posting.google.com:

> med kommentarer, forord og efterskrift.

*PLONK*

--
There's no place like 127.0.0.1
Med venlig hilsen

Fra : Benny

Dato : 12-03-04 14:46

"George B." <bartelg77@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> http://vho.org/DK/b/dvsm/
>
> Richard Verralls berømte bog "DID SIX MILLION REALLY DIE ?"
> på dansk ved
> VESTLIG SAMISDAT
> med kommentarer, forord og efterskrift.

Måtte din mor få syfilis!!! RÆÆÆÆÆÆB

Fra : qaz

Dato : 12-03-04 22:03

Benny wrote:
> "George B." <bartelg77@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Måtte din mor få syfilis!!! RÆÆÆÆÆÆB

Ja, og din far HIV....

FØJ!!!!!!!

Fra : Steen

Dato : 12-03-04 23:22

BERØMTE BOG?

Hvordan i alverden definerer du det?

Magen til virkelighedsfornægtelse skal man lede længe efter - jeg forstår
godt, at mellem dine crossposts har du valgt at sende den til
vittighederne.

Steen

Fra : @

Dato : 12-03-04 23:35

"Steen" <steen_bj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Magen til virkelighedsfornægtelse skal man lede længe efter - jeg forstår
> godt, at mellem dine crossposts har du valgt at sende den til

Jeg tror ikke, at indlægges forfatter kan krediteres for at sende det til
dk.snak.vittigheder og det sørgelige er jo netop, at det er den eneste
gruppe, sådan et indlæg hører hjemme!

Fra : Benny

Dato : 12-03-04 23:59

> Jeg tror ikke, at indlægges forfatter kan krediteres for at sende det til
> dk.snak.vittigheder og det sørgelige er jo netop, at det er den eneste
> gruppe, sådan et indlæg hører hjemme!

HALLO DOOOOOH - det er ikke humor! det er svineri!!

Fra : Peter Perlsø

Dato : 13-03-04 13:28

On 2004-03-12 23:59:26 +0100, "Benny" <benny@toilettet.nu> said:

> HALLO DOOOOOH - det er ikke humor! det er svineri!!

Ut af min kjosk!

--

http://haxor.dk +45 2685 5909

Democracy is not something you believe in or a lace to hang your hat,
but it's something you do. You participate. If you stop doing it,
democracy crumbles.
- Abbie Hoffman

Fra : George B.

Dato : 15-03-04 11:10

"Benny" <benny@toilettet.nu> wrote in message news:<4052418f$0$223$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> HALLO DOOOOOH - det er ikke humor! det er svineri!!

"...Af Ole Kreiberg

[Dette er et læserbrev, der blev bragt i Dagbladet Information den
9/9-94]

Jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor man lige netop ikke må
stille spørgsmålstegn ved jødernes skæbne under anden verdenskrig, når
man må det ved alle andre historiske begivenheder.
I USA har man f.eks.. bygget et særligt Holocaust museum, trods det,
at de amerikanske jøder aldrig har lidt overlast og altid har hørt til
blandt de bedst uddannede og mest velhavende. Man kunne spørge sig
selv, om det ikke havde været mere relevant, hvis man havde bygget et
museum for de amerikanske indianeres skæbne eller negerslaveriet.
Hvorfor har jødernes lidelseshistorie en særstilling i forhold til
andre etniske gruppers?
Abraham Foxman, der er leder af en jødisk organisation i USA, der
blandt andet bekæmper anti-zionistisk virksomhed og kritik af Israel,
besvarer dette spørgsmål. Hans organisation, ADL er en underafdeling
af den jødiske loge B'nai B'rith. I ADL publikationen, ADL On the
Frontline fra januar 1994 skriver han:

"Holocaust er noget ganske andet. Det er en enkeltstående begivenhed.
Det er ikke blot et eksempel på et folkemord, men er et næsten
fuldbyrdet overgreb på Guds udvalgte børn og således på selve Gud. Det
er en begivenhed, der står direkte i modsætning til
skabelsesberetningen, som er beskrevet i Biblen; og lige som dens
direkte modsætning, som bliver genoplevet ugentlig med sabbatten og
årligt med Toraen, må den blive husket fra generation til generation."

Det er altså, fordi jøderne ifølge religiøse skrifter opfatter sig
selv som Guds udvalgte folk, at jødernes lidelseshistorie bliver
regnet for vigtigere end andre folkeslags.
Ganske som den kirkelige inkvisition for et par århundreder siden
forfulgte mennesker med afvigende religiøse holdninger, bliver
personer, der i dagens Tyskland og Frankrig nægter at indordne sig
under holocaustkulten, idømt fængselsstraffe. Jeg synes derfor ikke,
at Danmark på nogen måde skal hjælpe Tyskland i dets bizarre heksejagt
på de såkaldte holocaustbenægtere."
http://www.patriot.dk/kult.html

Fra : mansen

Dato : 15-03-04 22:02

> [...]
> under holocaustkulten, idømt fængselsstraffe. Jeg synes derfor ikke,
> at Danmark på nogen måde skal hjælpe Tyskland i dets bizarre heksejagt

Ja det giver en lidt at tænke over
netop i disse tider hvor israel netop dræber en bunke uskyldige mennesker i
palæstina
i guds navn
Men uanset hvor mange de dræber bliver de ikke kaldt krigsforbrydere
underligt nok
men det er sikkert fordi der sidder en masse jøder i de forskelle regeringer

Fra : Rene Jensen

Dato : 20-03-04 08:42

"mansen" <bamsefarr@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> underligt nok
> men det er sikkert fordi der sidder en masse jøder i de forskelle

Godt sagt, de er ikke et hak bedre og det er us heller ikke .

Kan huske jeg så noget i tv om den gammel jøde der godt kunne bruge en nyre
fra en af ders værste fjender var ved at død af grin sådan er de .

jensen

Fra : Poul Andersen

Dato : 20-03-04 10:41

"Rene Jensen" <rail@pc.dk> wrote in message

> [...]
nyre
> fra en af ders værste fjender var ved at død af grin sådan er de .

Bortset fra, at det i sin tid har udløst en masse ledige stillinger har det
vist ikke meget med denne gruppe at gøre.

Poul

Fra : Indy

Dato : 13-03-04 02:38

kære Benny.

det kan da ikke kun være mor, der skal være den eneste der skal have denne
sygdom...............................

Fra : aafe

Dato : 12-03-04 14:53

On 12 Mar 2004 05:35:12 -0800, bartelg77@yahoo.com (George B.)
spammede med nazipropaganda:

*PLONK*

Fra : Peter T.

Dato : 12-03-04 17:00

George B. wrote:

[snip]

Du glemte at sætte en xfut til dk.snak.vittigheder, hvor din tråd retteligt
hører hjemme. Det gør jeg så for dig.

XFUT dk.snak.vittigheder

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 12-03-04 17:29

> [...]
> http://vho.org/DK/b/dvsm/
>
> Richard Verralls berømte bog "DID SIX MILLION REALLY DIE ?"

Er det ikke ligegyldigt om det er 6 mio. eller 1 mio. der er døde? Det svare
emmervæk til en femtedel af Danmarks befolkning. Hvor mange er jøder døde en
"naturlig" død på grund af KZ lejre?

Venlig hilsen

Eskil Grønbek

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 12-03-04 17:37

Er der nogen her der seriøst tror der er tale om et debatoplæg, og at
fjolset læser de kommentarer der kommer?
vh
Peter Hindsgaul

---
Denne mail er konstateret Virusfri

Fra : Per Hagemann

Dato : 13-03-04 00:00

"Peter Hindsgaul" <peter@pfhjienrdnsdgeatutle.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der seriøst tror der er tale om et debatoplæg, og at
> fjolset læser de kommentarer der kommer?
> vh
> Peter Hindsgaul

Der er intet useriøst i debatoplægget, men det er lidt uforståeligt at emnet
skulle høre til i dk.forbruger eller dk.snak.vittigheder.

--
Løjtnant von Buddinges oldebørn har efter 1945 fået i millionvis af
milliarder kroner. Fordi den bluffløgn, at USSR's konventionelle våben var

Fra : Tim

Dato : 12-03-04 18:02

Fra : FCKmanden

Dato : 12-03-04 22:47

Må du dø på en lige så grufuld måde som alle de 6 millioner........... SVIN

Fra : Bo Warming

Dato : 13-03-04 07:22

mON IKKE DE KZ-DØDE
UANSET DERES ANTAL
ÆRES VED AT MAN SØGER SANDHEDEN

Ingen kan da have fordel af at der ikke forskes og debatteres om hvad der
helt præcist skete under WW2?

Der ligger ingen bagatellisering af tyfus-torturdøden eller andet
i at kulegrave kilderne.

Fra : Arne Feldborg

Dato : 13-03-04 09:31

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev Sat, 13 Mar 2004
07:22:18 +0100

>Ingen kan da have fordel af at der ikke forskes og debatteres om hvad der
>helt præcist skete under WW2?

Folk har jo en grundlovssikret ret til at udtrykke hvad de nu hver især
mener om det emne.

Men det hører ihvertfald under ingen omstændigheder hjemme i
genalogigruppen.

Fortsat X-postning dertil vil medføre en klage til den / de pågældendes
udbydere.

FUT: dk.admin.netikette

--
mvh, A:\Feldborg

Lokalsamfund mv.: http://www.haunstrup.dk/
ISDN telefon OSS: http://www.haunstrup.dk/feldborg/isdn/

Fra : Andropov

Dato : 22-03-04 21:15

Bo Warming skrev:

>Der er dokumentation for 80000 lejrdøde, især pga tyfus og alder.

>Einsatzdrab var normal krig.
>Alvorligt sindslidende som ingen holdt af , blev aflivet -
>barmhjertighedsdrab og fordi man ikke ville mangle mad som under
foregående
>krig.

Jeg ved ikke hvor man har tallet 6 millioner døde jøder fra. Men kunne
forestille mig at man har kigget på hvor mange jøder der boede i de
tyskbesatte lande før krigen og efter krigen og måske man har kigget
på hvor mange som plejede at udvandre til andre lande om året.
Kan det ikke være en sandsynlig forklaring på tallet 6 millioner.....
Det kunne være interessant at få nogle facts på bordet. Ikke fordi jeg
betvivler at tyskerne kunne have dræbt 6 millioner.

Fra : Norma

Dato : 24-03-04 18:22

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det kunne være interessant at få nogle facts på bordet. Ikke fordi jeg
> betvivler at tyskerne kunne have dræbt 6 millioner.

Jeg læste engang en bog, skrevet af en jøde, så vidt jeg ved, der hedder
Blood (Ok, nej det er for dårligt, finder lige forfatterens navn, to
sekunder - glem det, umuligt for mig at søge på, og kan ikke lige huske
forfatternavnet, måske bogen er udkommet på dansk og hedder noget i retning
af sandheden ligger i blodet?) (men jeg får links til alt muligt, lige fra
vampyrer til tilbud om illegale blodprodukter :))

Anyway, jeg læste den inden jeg nogen sinde havde læst om revisionisme, har
blot altid opfattet tallet som en tilnærmelse, hvor om alting er, så nævnes
tallene for hvor mange jøder, der var før og siden i Europa i den bog, og
resultatet bliver, at der var flere jøder i Europa efter krigen end inden.

Ok, det her er et dårligt indlæg, men måske nogen har den bog, jeg taler om
her og kan supplere med de korrekte tal. Måske andre har mere troværdige
kilder???

Norma

Fra : Andropov

Dato : 22-03-04 22:51

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<vMx4c.32043$Ln1.2216@fe01.usenetserver.com>...
> mON IKKE DE KZ-DØDE
> UANSET DERES ANTAL
> ÆRES VED AT MAN SØGER SANDHEDEN

Man må sige at der er en del usikkerhed om antallet når man siger
tallet ligger mellem 2,1 og 4 millioner døde....

Auschwitz-Birkenau - "The Death Factory"

"Estimated number of victims: 2,1 to 2,5 million (This estimated
number of death is considered by historians as a strict minimum. The
real number of death is unknown but probably much higher, maybe 4
millions)"
http://www.jewishgen.org/ForgottenCamps/Camps/AuschwitzEng.html

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-04 02:26

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> number of death is considered by historians as a strict minimum. The
> real number of death is unknown but probably much higher, maybe 4

Ofte er holocaust-historikere blevet grebet i løgn. Fx satte de mindesten op
om 4 millioner døde jøder i denne store arbejdslejr, men de måtte ændre
stenene til 1-1½ millioner døde jøder.

Når 2-3 millioner jøder altså erkendtes alligevel ikke at være dræbt i
lejren, og intet andet sted er der fundet ny viden om dræbte, så burde 6 mio
tallet være sat ned med 2-3 mio jøder. Men det gør de ikke. De lyver

For at nå op på en mio døde i denne største lejr, så hævder dansk
holocaustcenter at have navne på 1 mio jøder der ifølge tysk statistik
ankom til lejren.

Alle anser de for døde, undtagen dem der var ved befrielsen

De glemmer at lejren var TRANSIT-LEJR og jernbaneknudepunkt så dem de har
navne på er især rejst videre til Ravensbrügge, østpolske lejre .
Stutthoff, BergenBelsen osv osv.

Fra : Jens G

Dato : 23-03-04 12:05

On Tue, 23 Mar 2004 02:26:24 +0100, "Bo Warming"

Og så døde de der istedet?

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 23-03-04 12:14

Hold jer dog til gruppen: dk.svinerier!

Fra : Andropov

Dato : 24-03-04 14:08

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message news:<9nM7c.131646

> [...]
>
> De glemmer at lejren var TRANSIT-LEJR og jernbaneknudepunkt så dem de har
> navne på er især rejst videre til Ravensbrügge, østpolske lejre .

Ja, der er sikkert stor usikkerhed om hvor mange som er transporteret
videre.
Det eneste som man kan kigge på er nok f.eks. hvor mange færre
Polakker der var i Polen efter krigen end før, hvis ellers man havde
check på den slags i 1945.
Men helt sikker kan man nok aldrig blive på de tal.
Det ville nok være nemmest hvis man registrerer alle i verden med iris
analyse eller fingeraftryk. Så er der også mere styr på hvem som begår
kriminalitet.
Passet er man vist ved at nå til enighed om at der skal checkes for
fingeraftryk.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-04 14:20

> [...]
> kriminalitet.
> Passet er man vist ved at nå til enighed om at der skal checkes for
Du kan låne den jødiske professor Sannungs bog af mig

Der var et par millioner færre jøder i Polen efter WW2 end før - for dem
slap Stalin ikke ud af sine arbejdslejre, som de var deporteret til dengang
USSR startede WW2 ved at erobre halvelen af Polen samtidg med at nazierne
tog den vestlige halvdel.

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 24-03-04 15:07

Smut dog ud af dk.undervisning!! - og hold jer til én gruppe.

Fra : Indy

Dato : 13-03-04 02:45

Og til dig der kalder dig George B..............................

MÅTTE DU BARE DØ PÅ SAMME MÅDE SOM DE ANDRE 6 MILL.

FØJ FOR S.....!

Fra : Einstein

Dato : 17-03-04 12:50

Rent praktisk har man regnet på hvor mange det var muligt at dræbe i
gaskammerne og fandt ud af at det realistisk lå på mellem 3-600.000, altså
langt fra de hævdede 6 mill., men anyway det er stadigvæk et horribelt højt
tal, så hvad forskel skulle det gøre at skrive en bog om at nogen har
overdrevet, det er jo i sidste ende fucking lige meget for dem der døde !!

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 20-03-04 10:33

"Einstein" <Albert@Einstein.iq> skrev i en meddelelse
> [...]
> tal, så hvad forskel skulle det gøre at skrive en bog om at nogen har
> overdrevet, det er jo i sidste ende fucking lige meget for dem der døde !!

Helt off topic!

Men alligevel: Hvem har dog påstået, at alle de omtalte 6 mill. jøder døde i
gaskamrene?? De burde læse lidt mere historie end idiotiske overskrifter.

vh

Niels Aage

Fra : Jesper

Dato : 12-03-04 15:09

George B. <bartelg77@yahoo.com> wrote:

> http://vho.org/DK/b/dvsm/
>
> Richard Verralls berømte bog "DID SIX MILLION REALLY DIE ?"
> [...]

Kvalificeret tidsspilde for alle andre end holocaustrevisonister.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-03-04 15:27

George B. wrote:
> http://vho.org/DK/b/dvsm/
>
> Richard Verralls berømte bog "DID SIX MILLION REALLY DIE ?"
> på dansk ved
> VESTLIG SAMISDAT
> med kommentarer, forord og efterskrift.

"Achtung, Fritz, Mustang ab sechs Ur!"

*PLONK!*

P.S: Juhuu, drenge?
Een ting er at manden sikkert er et modbydeligt revisionistsvin, men pas på
at I ikke gør jer medskyldige i hans sindsyge krydspostninger og gi'r ham
gratis reklame i nogle totalt irrelevante grupper!
Jeg har for en sikkerheds skyld fjernet disse og i stedet X'et til
dk.admin.netmisbrug, hvor han hører hjemme...

Bare lige så I er opmærksomme en anden gang!

Anders Peter Johnsen

Fra : arc@na

Dato : 12-03-04 15:34

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in

> George B. wrote:
> Een ting er at manden sikkert er et modbydeligt revisionistsvin, men

En anden ting er, at vedkommende bruger mit fornavn og efternavns-initial.
Det ligner et forsøg på tilsvining, og jeg vil gerne gøre klart, at det
IKKE er mig, som står bag denne msg, hvilket tydeligt kan ses af header
(jeg bruger fast IP-adresse)!

--
There's no place like 127.0.0.1
Med venlig hilsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-03-04 15:48

arc@na wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in

> En anden ting er, at vedkommende bruger mit fornavn og
> efternavns-initial.

Tanken slog også mig...

> Det ligner et forsøg på tilsvining, og jeg vil
> gerne gøre klart, at det IKKE er mig, som står bag denne msg, hvilket
> tydeligt kan ses af header (jeg bruger fast IP-adresse)!

....men du plejer jo heller ikke at skrive under eget navn, ligesom folk der
kender dig vel også er bekendt med dit jødiske ophav, hvilket gør det så
meget desto mere letgennemskueligt...

Men denne form for tilstræbt "identity theft" samt den tåbelige
krydspostning kunne næsten få mig til at tro at vi har med ham vores
allesammens fynske forfatter-"ven" at gøre...

Anders Peter Johnsen

Fra : arc@na

Dato : 12-03-04 16:02

> ...men du plejer jo heller ikke at skrive under eget navn, ligesom
> folk der kender dig vel også er bekendt med dit jødiske ophav, hvilket
> gør det så meget desto mere letgennemskueligt...

Mit jødiske ophav??? Det må du lige forklare nærmere? Jeg sympatiserer
med Israel, men jeg er ikke af jødisk afstamning.

> Men denne form for tilstræbt "identity theft" samt den tåbelige
> krydspostning kunne næsten få mig til at tro at vi har med ham vores
> allesammens fynske forfatter-"ven" at gøre...

Tjah.

--
There's no place like 127.0.0.1
Med venlig hilsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-03-04 16:33

arc@na wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in

> Mit jødiske ophav??? Det må du lige forklare nærmere? Jeg sympatiserer
> med Israel, men jeg er ikke af jødisk afstamning.

Nå, okay?

Det var ellers mit indtryk. Gad mon vide hvordan jeg er kommet på dèn
tanke...Det må vel være en dum fordom om dit tyskklingende efternavn eller
sådan noget...

Under alle omstændigheder er din holdning i spørgsmål ang. Holocaust
og/eller Israel jo ganske tydelig, så det er lidt dårligt forsøgt, hvis der
virkelig er tale om en person, der har ville udnytte dit navn. Men der
FINDES jo altså også nogle hundrede tusinder med navnet "George B", da der
jo er tale om den engelske - og ikke germanske - stavemåde af fornavnet.

Anders Peter Johnsen

Fra : arc@na

Dato : 12-03-04 16:45

> Det var ellers mit indtryk. Gad mon vide hvordan jeg er kommet på dèn
> tanke...Det må vel være en dum fordom om dit tyskklingende efternavn
> eller sådan noget...

Der ligger en med mit efternavn (min tip-tip-oldefar!) begravet på
Assistents Kirkegård - på gravstenen er årstallet 1804, og han var "først
bager, siden brygger". Men sådan er der så meget...

> navn. Men der FINDES jo altså også nogle hundrede tusinder med navnet
> "George B", da der jo er tale om den engelske - og ikke germanske -
> stavemåde af fornavnet.

Jeg er i mange år blevet kaldt "George" af dem, som kender mig godt fra
gamle dage.

--
There's no place like 127.0.0.1
Med venlig hilsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-03-04 17:13

arc@na wrote:
> [...]
> Assistents Kirkegård - på gravstenen er årstallet 1804, og han var
> "først bager, siden brygger". Men sådan er der så meget...

Okay.

> Jeg er i mange år blevet kaldt "George" af dem, som kender mig godt
> fra gamle dage.

Forhåbentlig det engelske "djårdj" ikke det franske "sjårsj"? ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : arc@na

Dato : 12-03-04 17:29

> Forhåbentlig det engelske "djårdj" ikke det franske "sjårsj"? ;-D

Nejda - det spanske "chorchë", selvfølgelig.

--
There's no place like 127.0.0.1
Med venlig hilsen

Fra : Tim

Dato : 12-03-04 18:06

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in message

> Nå, okay?
>
> Det var ellers mit indtryk. Gad mon vide hvordan jeg er kommet på dèn
> tanke...Det må vel være en dum fordom om dit tyskklingende efternavn eller
> sådan noget...

Mere fransk ikke?

Lidet flatterende men ))

Tim

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-03-04 21:24

Tim wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in
> message news:4051d839$0$138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Mere fransk ikke?

Så Borchhorst bli'r til "Bårsjår's"?

> Lidet flatterende men ))

Du tænker vel ikke på en afdanket engelsk bøssepopsanger, vel? ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-03-04 23:04

> [...]

> krydspostning kunne næsten få mig til at tro at vi har med ham vores
> allesammens fynske forfatter-"ven" at gøre...

Åhh nej, skal vi nu til det igen? Savner du opmærksomhed, Anders Peter?

--
-Jens B.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-03-04 18:51

Jens Bruun wrote:
> [...]
> message news:4051cd9e$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Åhh nej, skal vi nu til det igen? Savner du opmærksomhed, Anders

Er det nu dig igen?

Jeg er stadig fascineret af dén påfaldende forudsigelighed, med hvilken du
_konsekvent_ dukker op i kølvandet på Mosegaard for at angribe
undertegnede...Du er vist eneste medlem af fanklubben?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-03-04 18:59

> [...]

> Jeg er stadig fascineret af dén påfaldende forudsigelighed, med hvilken du
> _konsekvent_ dukker op i kølvandet på Mosegaard for at angribe

Jeg er ligeså fascineret af dén påfaldende forudsigelighed, med hvilken du
_konsekvent_ bringe omtalte person på banen igen og igen. Prøv - bare for
sjov skyld - at undlade at nævne ham i skal vi sige seks måneder? Så skal
jeg gerne undlade at "angribe" overtegnede.

> Du er vist eneste medlem af fanklubben?

Din fanklub? Tja, det er jeg vel. Men jeg bliver betalt godt af din kommune
for det...

--
-Jens B.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-03-04 20:13

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Jeg er ligeså fascineret af dén påfaldende forudsigelighed, med
> hvilken du _konsekvent_ bringe omtalte person på banen igen og igen.

Metoden ligner jo til forveksling hans fremgangsmåde: Spam ved krydspostning
af kontroversielle indlæg under falsk navn til totalt irrelevante grupper og
en del svar, som givetvis også er skrevet af ham selv.

> Prøv - bare for sjov skyld - at undlade at nævne ham i skal vi sige
> seks måneder? Så skal jeg gerne undlade at "angribe" overtegnede.

Det forekommer mig rent ud sagt mistænkeligt at du konsekvent går efter
undertegnede. Enhver anden kan jo tilsyneladende skrive stolpe op og spalte
ned om manden, men hvis jeg tillader mig det, så har jeg sjovt nok pludselig
dig rendende om benene på mig...Man skulle virkelig tro at du ikke har andet
indhold her i livet end at overvåge mine usenetskriverier for at se om jeg
skulle komme for skade at nævne dit store idol.

> Din fanklub?

Nej, selv om du da på mange måder minder om en psykotisk stalker-type.

Jeg snakker om dèn fanskare, Mosegaard vist bilder sig ind at have. Og som
så vidt jeg ellers kan se kun tæller dig.

> Men jeg bliver betalt godt af din
> kommune for det...

Hvad for noget tåbeligt sludder?

Anders Peter Johnsen

Fra : Christian Andersen

Dato : 13-03-04 22:02

Anders Peter Johnsen wrote:

> dig rendende om benene på mig...Man skulle virkelig tro at du ikke har andet
> indhold her i livet end at overvåge mine usenetskriverier for at se om jeg
> skulle komme for skade at nævne dit store idol.

"Would the two of you just do it and get it over with?"

Bonus-point for at nævne hvilken film den replik stammer fra.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Peter Perlsø

Dato : 14-03-04 14:53

On 2004-03-13 20:12:34 +0100, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> said:

> Nej, selv om du da på mange måder minder om en psykotisk stalker-type.

Så, skattebasser, se nu bare at få formaliteterne overstået og smut så
ned i kirken og bliv viet.

Fra : Tim

Dato : 12-03-04 18:04

"arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote in message
> [...]
> Det ligner et forsøg på tilsvining, og jeg vil gerne gøre klart, at det
> IKKE er mig, som står bag denne msg, hvilket tydeligt kan ses af header

Havde aldrig faldet mig ind, at det skulle være dig!!

Tim

Fra : ab

Dato : 13-03-04 17:56

"arc@na" <this@ress.is.invalid> skrev i en meddelelse
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVETHISwebspeed.dk> wrote in

> Det ligner et forsøg på tilsvining ...

Det er der da vist ingen, der kan klare bedre end dig selv ? /

(Jeg kunne ikke lade være)

ab

Fra : Lars Kristensen

Dato : 21-03-04 11:05

Jeg synes det er utroligt, at man altid focuserer på jøderne.

[...]

Jøderne er blot dem der har evnet at råbe højest og tillige snog
sejrherrene om en lillefinger og på den måde få deres egen stat
Israel.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Benny

Dato : 21-03-04 11:10

> Jøderne er blot dem der har evnet at råbe højest og tillige snog
> sejrherrene om en lillefinger og på den måde få deres egen stat
> [...]

Ja - de er nogle krejlere.

Hedder det en jydekrog eller en jodekrog??

Fra : Ronny Christiansen

Dato : 21-03-04 12:35

Jyde krog....og det har ikke noget med Jøder at gøre...

Fra : Ronny Christiansen

Dato : 21-03-04 12:47

Nu må det jødiske hykleri snart slutte......

I de sidste 50 år har jøderne slået mønt på hvad der skete i årerne 1933-45.
Jeg benægter ikke at der døde og blev dræbt jøder og andre nationaliter i de
tyske KL...men husk på det antal som døde var jo ikke kun pga.
udrydelser...en lejr med 250.000 internerede vil der unden tvivl være folk
som dør af alderdom, sygdom og andre ting som også folk i byer på denne
størrelse dør af, dvs. at der også sådan et sted er et krematorium til at
skille sig af med de døde af sundhedsmæssige årsager.

Men.....kik nu på hvad den jødiske stat foretager sig den dag i dag. Ikke
nok med at de i 1948-49 fordrev hundredetusindevis af palistinensere fra
områder hvor disse mennesker havde levet i hundredevis af år, også før den
store jødiske indvandring til området i 30erne og i 40erne...
Kik i dag på Gaza striben...for mig ligner det et getto område som ligener
noget som tyskerne brugte i Polen (Warszawa og andre steder i Polen)....det
vil ikke være uretfærdigt at kalde Gaza for verdensstørste
konsentrationslejr for tiden....og vestbreden gør det ikke bedre....

Kort sagt, jeg kan se masse som jeg ikke kan lide at se..historien gentager
sig...denne gang er det jøderne som gentager noget som de selv led under for
60 år siden....det er ikke mærkeligt at de stakkels
mennesker...(palistinenserne) tager forfærdelige metoder i brug....for de
har ikke noget valg, håbet er utømt de ser de ingen fremtid har, så hvorfor
bare vente på at blive udrydet, de gør bare som dem i det jødiske getto i
1943 gjorde...de havde ikke en kinamands chance for at vinde over SS-einsatz
gruppene...men de kæmpede til det sidste....for det var bedre at dø kæmpende
end at blive ført som et lam til slagteren

Ronny

Fra : Benny

Dato : 21-03-04 13:35

> dvs. at der også sådan et sted er et krematorium til at
> skille sig af med de døde af sundhedsmæssige årsager.

Det var da godt at der blev taget hensyn til sundheden!

Siden har det for nogen knebet med sandheden!!

Bæ9

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-03-04 23:54

> Det var da godt at der blev taget hensyn til sundheden!
>
> Siden har det for nogen knebet med sandheden!!

FUT til mere relevant gruppe.

--
ahw

Fra : @

Dato : 21-03-04 16:31

"Ronny Christiansen" <vonronny@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 60 år siden....det er ikke mærkeligt at de stakkels
> mennesker...(palistinenserne) tager forfærdelige metoder i brug....

Terrorisme som går ud over den almindelige befolkning og turister, kan
aldrig undskyldes!!!
Tænk lige hvor fredelig en verden vi ville have, hvis der ikke fandtes
muslimer?
Jeg finder det også uacceptabelt, at muslimer render rundt og udøver
hærværk/terrorisme i de samme områder, hvor Jesus havde sin gang. De områder
er jødiske/kristne og ikke muslimske og de har bare at holde sig langt væk.
Muhammed kom for sent, sådan er det bare!
Nu hvor den vestlige verden har kontrol over Irak, så kunne vi måske
deportere alle palæstinenserne til Irak og sørge for, at de kan få et godt
og rigt liv dér istedet?
Endvidere vil jeg lige nævne, at jeg finder jeres jødehad sørgeligt og helt
uforståeligt. De mennesker er ikke vores fjende, tværtimod!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-03-04 23:56

<@> skrev i en meddelelse
> [...]
> aldrig undskyldes!!!
> Tænk lige hvor fredelig en verden vi ville have, hvis der ikke fandtes

Ja, og tænk hvor fredeligt vi kunne have det, hvis du postede i en relevant
gruppe i stedet for at belemre denne gruppe med dine irrelevante udgydelser.

FUT
--
ahw

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 22-03-04 00:24

<@> skrev i en meddelelse

Selv om du har mange gode meninger, så holder du dig alligevel for god
til at afsløre din identitet - og hvilken vægt har så dine udsagn?

> Nu hvor den vestlige verden har kontrol over Irak, så
> kunne vi måske deportere alle palæstinenserne til Irak
> og sørge for, at de kan få et godt og rigt liv dér istedet?

Syntes du virkeligt at det er en god ide?
Det er jeg sikker på, at Iraks befolkning ikke syntes. Og det ville
heller ikke være nogen retfærdig løsning.

> Endvidere vil jeg lige nævne, at jeg finder jeres jødehad
> sørgeligt og helt uforståeligt.

Det er jeg ikke ubetinget enig med dig i - for selv om jøderne kan
trænge til sympati, så er de dog ikke bedre når de fordriver andre.

> De mennesker er ikke vores fjende, tværtimod!

Det kommer vel an på hvilken side du befinder dig!

Nhæ, man skal bedømme det enkelte menneske på dets handlinger - ikke på
gruppering. Der findes brådne kar i alle lejre.

Og FUT så til dk.politik hvor emnet hører hjemme!

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.

Heldigvis er alle lidt klogere end alle de andre!

Fra : Ronny Christiansen

Dato : 22-03-04 14:41

Angående jødehad

Jeg er ked af hvis nogle tager mit indlæg for at være ´jøde hadsk. Det er
ikke min point, jeg har personligt ikke noget mod jøderne i den forstand som
jeg heller ikke har noget mod muslimer. Men jeg har meget i mod den politik
som den jødiske stats regering fører, et land som på lovligvis fører racisme
ud i livet ved hjælp af hegn, gummikugler, kamphelikoptere, kampvogne osv.
Det er virkeligt modigt af dem. Regeringen Sharon har kun et formål og det
er at uddrive palistinenserne til Jordan så at jøderne kan få det hele for
sig selv, det værste er at USA jo holder hånden over dem, tiltrods for deres
"kamp for menneskerettighederne" og folkenes selvbestemmelses ret..HA....Det
er jo det rene Anders And

Ronny

Fra : Ronny Christiansen

Dato : 22-03-04 14:37

Det er vist en smule farligt, det du skriver der....hvis du viste noget mere
om området viste du også at Palistinenserne har et stort antal kristne
blandt sig ca. 35-40 af befolkningen...men lad du endelig jøderne passe på
vores kristne helligdomme, tiltrods for at de dræbte vores frelser......

Virkeligt betrykkende

Fra : Norma

Dato : 22-03-04 15:34

> [...]
> vores kristne helligdomme, tiltrods for at de dræbte vores frelser......

Det forekom mig at tallet var lidt stort, så jeg slog det lige efter. Der er
2,2 % kristne i Palæstina; men lidt flere kristne palæstinensere, hvis man
tæller de, der lever i eksil med.

http://www.palaestina-info.dk/art.php?n=31&theme=7

Norma

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 22-03-04 22:14

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

er
> 2,2 % kristne i Palæstina; men lidt flere kristne palæstinensere, hvis man

Rart, at der dog er nogen, der forsøger at holde sig lidt til den virkelige
verdens kendsgerninger.

Fra : @

Dato : 22-03-04 16:56

> [...]
> vores kristne helligdomme, tiltrods for at de dræbte vores frelser......

Du er velkommen til at deltage, når du engang har fået læst Det Nye
Testamente!
Hvis jeg nu bad dig om at slå en eller anden ihjel og du så gjorde det. Hvem
af os er så morderen?

> Virkeligt betrykkende

Ja da!

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 22-03-04 22:11

Tjah! Hvem betrykker på hvem?? Det er ikke betryggende??
Fantastisk, hvor mange tåbelige teorier, der kan svæve frit uden substans!
Men fanatikere kender ikke forskel på fup og fakta.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-03-04 20:16

<@> skrev i en meddelelse
> "Ronny Christiansen" <vonronny@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

Kan I da for fanden ikke skrive i de relevante grupper i stedet for at
crossposte vildt ?

FUT endnu engang til dk.politik!!!!

--
ahw

Fra : Andropov

Dato : 22-03-04 21:22

<@> Skrev:

> Thies Christoffersen var gartner og fortæller vist helt sandfærdigt om de
> såre humane livsforhold i Auschwitz.

>Suk!

Ja, koncentrationslejrfangerne er vist ikke just sammenlignelige med
f.eks. flomme amerikanere i dag :)

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-03-04 23:53

"Ronny Christiansen" <vonronny@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nu må det jødiske hykleri snart slutte......

Også denne crossposting i dk.undervisning.folkeskole - det kan ikke være
rigtigt, at du og andre ikke kan finde ud af at skrive i mere relevante
grupper end netop denne - lad gå med at man kan fortabe sig i den forkerte
gruppe, men uanset, hvor ens sympatier ligger, så er denne gruppe beregnet
til folkeskolerelevante ting og ikke til debatter om forholdet mellem
nazister, jøder og palæstinensere -

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 21-03-04 01:34

Er det en NG for slægtsforskning eller politik, jeg mener det er en
irellevant diskution her i gruppen, og i sær når den bliver så politisk.

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 22-03-04 04:56

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en NG for slægtsforskning eller politik,

Rigtigt. Det er det ikke - men det ville hjælpe, hvis de der svarer på
dette evige diskussionsemne ville sætte de rette signaler i brevhovedet!

Slet irellevante newsgrupper
dk.undervisning.folkeskole, dk.forbruger, dk.snak.vittigheder
og set kun
dk.videnskab.historie.genealogi; dk.politik

Og sæt så opfølgning til dk.politik

Så havner svaret hvor det skal og vi er fri for yderligere svar på det
her i gruppen.

Ved du ikke hvordan man FUT-er så lad være med at svare her, men vælg
den rette gruppe at svare i - om det overhovedet er interessant at
svare!

Men husk at se efter hvilke grupper du sender til

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 22-03-04 06:58

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det en NG for slægtsforskning eller politik, jeg mener det er en
> irellevant diskution her i gruppen, og i sær når den bliver så politisk.

FUT også af herfra med tåbelighederne.

NS

Fra : Bodil Thomasberg og ~

Dato : 27-03-04 16:38

Jydekrog er et anhængertræk på alm. dansk.
(jøde = ledningstump. Elektriker slang) Jøde krog er en stump lending der
er bukket om i den ene ende så den kan bruges til at fiske andre ledninger
frem gennem eg hul i væggen.

Mvh.
Niels H Nielsen

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 27-03-04 17:06

Det er da vist et af de meget få sande "kendsgerninger" i denne tråd.

"Bodil Thomasberg og Niels H Nielsen" <slaegtxfjernx@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40659fd5$0$257$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : J.Kobel

Dato : 27-03-04 20:20

"Niels Aage Schmidt" <nielsaa@c.dk> skrev i en meddelelse
> Det er da vist et af de meget få sande "kendsgerninger" i denne tråd.

> [...]
For nu at blive ved med at bruge denne tråd, så kan jeg fortælle
at jeg har været elektriker i København siden 1943 og stadig virker
som aut. el-installatør.

Vi havde et begreb som hed Jødekassen og deri lagde vi alle led-
nings og kabelstumper, som så afleveredes eller afhentedes af et
firma som havde en Jødisk indehaver.
Deraf navnet Jøder indenfor faget.
Under krigen 40-45 var de fleste jøder gået under jorden og flyg-
tet til Sverige, men så var der jern-skrothandlere som ordnede
forretningerne.
Det beløb der kom ind ved salget blev brugt til " Skovturskassen "

Den med Jøde-krog som en stump ledning til at fiske andre ledninger
med, har jeg aldrig hørt om.

Mvh.

J.kobel

Fra : Norma

Dato : 21-03-04 17:18

"Lars Kristensen" <lars@hjertensfryd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jøderne er blot dem der har evnet at råbe højest og tillige snog
> sejrherrene om en lillefinger og på den måde få deres egen stat

Jeg kan godt følge dig; men det tror jeg ikke at en amerikaner eller en jøde
ville kunne.

Altså, det har noget at gøre med at man siger, det var et forsøg på
systematisk udryddelse af et folkeslag.

Det er vist også derfor, man for eksempel anser det for
"holocaust-benægtelse", hvis nogen siger, at det aldrig er blevet bevist at
Hitler med sikkerhed kendte til planen, eller, endnu værre, at der måske
slet ikke var planlagt noget massedrab på forhånd; men at det bare blev
således.

Eller, sådan har jeg i hver fald forstået det.

Norma

Fra : Ronny Christiansen

Dato : 22-03-04 14:52

Nu hvor vi alle har ligget under for den holocaust myte de sidste 50 år, vil
jeg foreslå at folk prøver at læse 2 bøger som viser billedet fra den anden
side....

Rudolf Höss, Kommandant i Auschwitz og Tries Christoffersen, Jeg var i
Auschwitz.

Jeg siger ikke at man skal tage alt for gode vare som de skriver, men prøv
for engang skyld at læse noget som er skrevet af nogle med en anden mening
end den offentlige

Ronny

Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-04 21:02

"Ronny Christiansen" <vonronny@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> for engang skyld at læse noget som er skrevet af nogle med en anden mening

Höss var lejrkommandant og blev tvunget til at skrive bog der overdrev
rædslerne. Man holdt hans kone og børn som gidsler og hængte ham efter bogen
var skrevet.

Fra : @

Dato : 22-03-04 21:14

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 22-03-04 22:09

Helt enig! Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.
Tænk sig! Thies, den gamle nazist, som sandhedsvidne????

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-04 08:26

"Niels Aage Schmidt" <nielsaa@c.dk> wrote in message
> Helt enig! Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.
> Tænk sig! Thies, den gamle nazist, som sandhedsvidne????

> de

Kan du præcisere noget usandt sagt af Thies?

Gå efter bolden og generaliser ikke at alle nazier lyver konstant

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 22-03-04 11:19

Ja tror alt hvad den gamle nar skrev, var i uoverensstemmelse med
sandheden!!!!
Er du også Nazist Bo Warming, så har du nok også svært ved at se, og især
forstå, at dette ikke er en poltisk nyhedsgruppe, og jeg håber, at admin,
vil gribe ind, dette er ulidelig nazistisk probaganda, der ikke hører hjemme
i denne gruppe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Henrik Weiergang

Dato : 28-03-04 16:51

Undskyld jeg spørger, men hører denne form for debat hjemme under genealogi?

Skal vi ikke være enige om, at holde debatten på et nogenlunde rimeligt
niveau og inden for emnet!

Venlig hilsen

Henrik Weiergang

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 27-03-04 17:44

"Henrik Weiergang" <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> skrev i en meddelelse
> [...]
> sandfærdigt om de såre humane livsforhold i Auschwitz.
Suk!

Kan du præcisere noget usandt sagt af Thies?"

Jeg kender ikke til Autzwitz, men jeg ved hvordan min far der sad i
Neuengamme, fortalte om tilstandene der, og når tilstandene var værre i
Autzwits, så var de ikke humane, og dermed er det noget forvrøvlet sludder
Thies Christoffersen kom med, det var intet humant i nogen som helst
kocentrationlejr overhovedet, efter hvad fanger der overlevede opholdene,
har beskrevet, så hvorfor skulle Thies Christoffersen vide bedre end de der
har været fanger de pågældende steder.

For i øvrigt svarede du ikke på mit spørgsmål, Bo Warming, Er du Nazist?

Og nej jeg mener heller ikke, at dette emne hører hjemme i denne gruppe, men
jeg bliver sgu harm på de naive idioter der prøver på, at gøre Nazismen
human.

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 28-03-04 21:10

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Suk!

Ja, mod guderne ....

Men det undskylder ikke at skribenterne vedblivende fortsætter med
krydsposte besvarelserne i flere forskellige irrelevante fora.

Det er skribentens ansvar at vide HVOR der postes.

Lær nu at ændre på adresseringen!
Se hvordan på www.usenet.dk

Follow Up To dk.admin.netikette

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 22-03-04 06:20

Hvis det var den Thies Christoffersen der boede i Kollund, så kan jeg
oplyse, at han var supernazist, og ud fra det sybspunkt skrev undskyldende
bøger om Nazityskland. Bo Warming, dette forum er ikke et politiak forum,
vil du ikke nok gå i et forum, hvor dette spørgsmål hører hjemme, bkand
politik ud fra
slægtsforskning.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Kim2000

Dato : 23-03-04 10:25

> bøger om Nazityskland. Bo Warming, dette forum er ikke et politiak forum,
> vil du ikke nok gå i et forum, hvor dette spørgsmål hører hjemme, bkand
> politik ud fra

slægtsforskning.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En fordel har dette latterlige indlæg dog; Man kan få identificeret tosserne
og få proppet dem i killfilteret. Jeg opfordre andre til at gøre det samme.

Kim

Fra : @

Dato : 23-03-04 11:57

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
tosserne
> og få proppet dem i killfilteret. Jeg opfordre andre til at gøre det

Tosserne?
Er der mere en en?

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 23-03-04 12:15

Var lige sød at FUTTE alle indlæg, så I ikke stadig spreder dem til alle os
andre.

Fra : BMA

Dato : 23-03-04 17:14

Hvad vil det sige at FUT'te et indlæg til en anden NG ?
Hvordan udføres FUT rent praktisk ?
Hvor kan man evt læse noget om emnet ?
mvh
BMA

Fra : Arne Feldborg

Dato : 23-03-04 20:35

"BMA" <harald_blaatand@hotmail.com> skrev Tue, 23 Mar 2004 17:14:22
+0100

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

--
mvh, A:\Feldborg

Folketællinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Benny

Dato : 23-03-04 21:18

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> --
> mvh, A:\Feldborg
>
> Folketællinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Ihhhhhh altså .-)

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-04 08:46

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> wrote in message
> "BMA" <harald_blaatand@hotmail.com> skrev Tue, 23 Mar 2004 17:14:22
> +0100

> http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

Hvorfor ikke bare starte en ny tråd i den anden ng, hvis man virkelig har
noget på hjerte som er rettet til denne særlige ny gruppe mennesker.

Fundats-www gør tydeligt, at samklang og personer er vigtigere end de vage
retningslinier om hvad der helst skal debatteres i den og den ng.

Hvis man formoder at der kan tænkes at være interesse for det skrevne i BÅDE
den ng man plejer at skrive i, OG i den hvis formelle emneområde snakken har
udviklet sig over i,
SÅ er det god netikette at X-poste til BEGGE

Fra : Arne Feldborg

Dato : 24-03-04 16:22

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev Wed, 24 Mar 2004
08:46:28 +0100

>Fundats-www gør tydeligt, at samklang og personer er vigtigere end de vage
>retningslinier om hvad der helst skal debatteres i den og den ng.

Det er jo den holdning du er kendt for i mange andre grupper - en
holdning du iøvrigt står meget alene med.

Jeg kan kun gentage hvad jeg tidligere skrev:
Diskussionen om hvorvidt det var 5 eller 6 milioner der døde som følge
af nazisternes udrydelsesprogram hører *ikke* hjemme i gruppen
dk.videnskab.historie.genealogi

Og jeg vil endnu engang opfordre alle der ønsker at forsætte den
diskussion til at fjerne gruppen dk.videnskab.historie.genealogi fra
listen over de grupper der krydspostes til.!

>SÅ er det god netikette at X-poste til BEGGE

Det er det ikke - og det har det aldrig været. Og da slet ikke til 4 så
vidt forskellige grupper som der her er tale om.

FUT: dk.admin.netikkette

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 24-03-04 20:18

<@> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tosserne?
> Er der mere en en?

ja! dig, der fortsætter med at skrive i den forkerte gruppe!

FUT!
--
ahw

Fra : Niels Aage Schmidt

Dato : 23-03-04 12:17

Yes!

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 23-03-04 10:39

On Mon, 22 Mar 2004 06:19:30 +0100, "Karl-Heinz Hansen"
<karlheinz@hansen.mail.dk> wrote:

>Hvis det var den Thies Christoffersen der boede i Kollund, så kan jeg
>oplyse, at han var supernazist, og ud fra det sybspunkt skrev undskyldende
>bøger om Nazityskland.

Det er en typisk undvigende måde at forholde sig til den
revisionistiske udfordring på ved straks at udskrige kritikerne af
historieskrivningen som "nazister", som om sidstnævnte fænomen
overhovedet havde nogen særlig relevans i nutiden. Jeg tror, at Thies
Christophersen ligesom mange andre nuværende tyskere mere var
interesserede i at rehabilitere tyskheden for det dårlige ry, som den
fik på grund af nazismen. Det er ikke så meget nazismen som tyskheden,
de ønsker rehabilitere.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-03-04 11:12

"Ole Kreiberg" <kreiberg15@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> interesserede i at rehabilitere tyskheden for det dårlige ry, som den
> fik på grund af nazismen. Det er ikke så meget nazismen som tyskheden,

Mærkeligt, du plejer da ellers at mene, at nazisme og tyskhed er
uadskillelige som ærtehalm.

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 23-03-04 18:55

On Tue, 23 Mar 2004 11:12:21 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Ole Kreiberg" <kreiberg15@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
>Mærkeligt, du plejer da ellers at mene, at nazisme og tyskhed er
>uadskillelige som ærtehalm.

Ja og hvis man får rehabiliteret nazismen, så får man også
rehabiliteret tyskheden. Nazismen hører til historiens glemmebog, men
tyskheden findes jo stadigvæk.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-04 09:01

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> "Ole Kreiberg" <kreiberg15@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Mærkeligt, du plejer da ellers at mene, at nazisme og tyskhed er
> uadskillelige som ærtehalm.

Nazismen var om størst mulig lykke for flest mulig tyskere, og i mindre grad
andre ariere. Hvilket man så som gavn for hele menneskeheden.

Thies Christoffersen og andre nazi-apologeter har en god og stor sag, nemlig
at få korrigeret løgne i historiebøgerne, hvor tyskere og japanere
tilsværtes urimeligt.Lyst til sandhed betyder store overlap og der er intet
selvmodsigelse hos Kreiberg

Fra : vadmand

Dato : 23-03-04 17:18

"Ole Kreiberg" <kreiberg15@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en typisk undvigende måde at forholde sig til den
> revisionistiske udfordring på ved straks at udskrige kritikerne af
> historieskrivningen som "nazister",

Den "revisionistiske udfordring" er kun en "udfordring" til den sunde
fornuft, og "kritikerne af historieskrivningen", dem, vi andre kalder
"holocaust-benægtere" er muligvis ikke alle nazister, men de er alle
hjernedøde faktabenægtere, som ingen normalt begavede mennesker tager
alvorligt.

Kære Ole, fis hjem i dpi med dit vrøvl og lad være med at forulemper
anstændige nyhedsgrupper mere end højst nødvendigt, tak.

Per V:

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 23-03-04 19:01

On Tue, 23 Mar 2004 17:17:48 +0100, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

> [...]
>"holocaust-benægtere" er muligvis ikke alle nazister, men de er alle
>hjernedøde faktabenægtere, som ingen normalt begavede mennesker tager

Lovgiverne og domstolene i Frankrig,Tyskland, Østrig og Schweitz
tager revisionisterne meget alvorligt og regner dem for meget farlige.

Fra : Norma

Dato : 23-03-04 19:29

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kære Ole, fis hjem i dpi med dit vrøvl og lad være med at forulemper
> anstændige nyhedsgrupper mere end højst nødvendigt, tak.

Hedder det ikke at forulempe?

Du forulemper?

Norma

Fra : vadmand

Dato : 23-03-04 23:41

> Hedder det ikke at forulempe?
>
> Du forulemper?

Tillykke! Du fandt slåfejlen, så du får slåfejlsgaven - og jeg er da glad
for, at du ikke fandt andet at kritisere i mit indlæg.

Per V.

Fra : Norma

Dato : 24-03-04 18:24

> [...]
> >
> Tillykke! Du fandt slåfejlen, så du får slåfejlsgaven - og jeg er da glad
> for, at du ikke fandt andet at kritisere i mit indlæg.

Tænkte nok, at du selv kunne se det morsomme :)

Norma

Fra : T. Liljeberg

Dato : 24-03-04 03:16

On Tue, 23 Mar 2004 17:17:48 +0100, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>Kære Ole, fis hjem i dpi med dit vrøvl og lad være med at forulemper
>anstændige nyhedsgrupper mere end højst nødvendigt, tak.

Hvad har revisionisme at gøre med indvandring?

Tom

--
Extremism in the defense of liberty is no vice.
Moderation in the pursuit of justice is no virtue

Fra : vadmand

Dato : 24-03-04 10:25

"T. Liljeberg" <tl_dpFJERN@cox.net> skrev i en meddelelse

> Hvad har revisionisme at gøre med indvandring?

Indvandringsmodstand og holocaustbenægtelse følges ofte ad - og Ole K.
plejer at holde sine udgydelser i dpi. Når han forlader den gruppe og
skriver i andre, falder det intellekuelle niveau med 75% både i dpi og i de
nye.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-04 11:05

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> plejer at holde sine udgydelser i dpi. Når han forlader den gruppe og
> skriver i andre, falder det intellekuelle niveau med 75% både i dpi og i

Den er jeg med på - glem alt om fundats og www.usenet.dk men lad OT afgøre
af hvad Vadmand husker var normalt i forrige årtusind mht hvor Kreiberg
skrev om revisionisme*G*

Alt er relativt - især netikette

Kritik af hvilken ng der skrives i, er spild af tid.
Hvis Vadmand havde noget på hjerte der var ontopic, ville han skrive det,

- men han er blevet netbetjent på sine gamle dage - trist, han var engang en
god dk.politik-debatør.

Fra : Norma

Dato : 24-03-04 18:33

> [...]
> plejer at holde sine udgydelser i dpi. Når han forlader den gruppe og
> skriver i andre, falder det intellekuelle niveau med 75% både i dpi og i

Hvis du har ret, og det kan da godt være, at du har det?

Hvorfor mon det så er således?

Kan det skyldes, at folk, der ikke er ret begejstrede for indvandringen,
lidt for ofte er blevet mødt med det argument, at, hvis de er imod
indvandringen, så skal de tænke på holocaust?

Og på drabet af 6 millioner jøder?

Hvilket selvfølgeligt burde få et hvilket som helst fornuftigt menneske til
at blive endnu mere imod indvandringen, for sæt nu, sæt nu?
Vi ikke selv er bedre end tyskerne?

Og sæt nu, det er rigtigt, at tyskerne med vilje dræbte 6 millioner jøder,
jeg mener, det er mere end hele Danmarks befolkning!

Ja; men hvis det er sådan, så lad os dog begrænse indvandringen til et
minimum, som du og folk, der tænker som dig burde tænke, for i følge jer,
så ender det måske med at vi slår den allesammen ihjel, så des færre des
bedre (tænkt eksempel, som sammenligningen mellem holocaust og indvandringen
jo er!)

Norma

Fra : vadmand

Dato : 24-03-04 21:13

> [...]

> så ender det måske med at vi slår den allesammen ihjel, så des færre des
> bedre (tænkt eksempel, som sammenligningen mellem holocaust og

Nu er du sgu for langt ude, Norma!

Per V.

Fra : Norma

Dato : 24-03-04 21:26

> "Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> til

> indvandringen
> >
> Nu er du sgu for langt ude, Norma!
>
> Per V.

Du ender med at komme til at tilbede mig en dag, Vadmand, fordi du ved jeg
har ret, men kan bare ikke finde ud af at forklare dig selv, hvordan det kan
lade sig gøre.

Og jeg er desværre ikke for langt ude.

Og det ved du også godt.

Det er sådan, som jeg siger det, at det er!

Norma

Fra : vadmand

Dato : 24-03-04 23:36

> [...]

> har ret, men kan bare ikke finde ud af at forklare dig selv, hvordan det

Du ender med at komme til at kede mig en dag, Norma, fordi du tror, du har
ret men ikke kan forklare det. Derfor hyller du dig ind i tågesnak,
fornemmelser og fordomme.

> Og jeg er desværre ikke for langt ude.

Det påstår du jo...

> Og det ved du også godt.

Næh...

> Det er sådan, som jeg siger det, at det er!

"Mor har sagt det, blev der sagt!"

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-04 03:06

> [...]
>
> Du ender med at komme til at kede mig en dag, Norma, fordi du tror, du har
> ret men ikke kan forklare det. Derfor hyller du dig ind i tågesnak,

Meyerheim kamouflerer løgne i charme og usenetdebat kamouflerer i
personmudder - eneste interessante om revisionisme er antirevisionisternes
mangel på argumenter, der ville kunne holde i byretten.

De har kun rygter at bygge på vedr dødstal over 100000 og vedr at den
upraktiske gaskammeraflivning er blevet brugt til andet end insekter

Lus overfører tyfussmitte via tøj og det desinfesceredes og derved REDDEDE
DE HUMANE NAZIER MANGE JØDER

Fra : Norma

Dato : 25-03-04 15:46

> [...]
>
> Du ender med at komme til at kede mig en dag, Norma, fordi du tror, du har
> ret men ikke kan forklare det. Derfor hyller du dig ind i tågesnak,

Lige meget, Vadmand.
For, hvis du ikke selv kan forestille dig, at sammenligningen mellem skepsis
over for indvandrig og massemord, kan være med til at øge modstanden mod
øget indvandring, så kan jeg nok ikke hjælpe dig yderligere.

> Det påstår du jo...

> Næh...

> "Mor har sagt det, blev der sagt!"

Ja, fortsæt du bare med at åle mig. Du stiller bare din egen rigoristiske
tankegang til skue, endnu engang.

Nej, i virkeligheden gider jeg ikke at skændes, og du har nok ret. Nogen
gange er jeg sikkert vanskelig at følge :)

Andre gange løber skrækscenarier gennem hovedet på mig, der 7-9-13 aldrig
kommer til at ske.

Norma

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-04 08:44

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> [...]

Indvandringen skal begrænses fordi der er stor risiko for at de fremmede
SLÅR OS IHJEL, når de får magt som agt.
Sharialov blir slem når de er flest - og længe før.
Allerede idag holder politiet med de fremmede og det er surt at være fattig
dansker på Nørrebro, hvis man ikke har selvtilliden i orden

Netbetjente gjorde sig engang til grin med at insistere at der ikke må
skrives om en bestemt del af verdenshistorien - jøder under WW2 - i
dk.videnskab.historie

Folk skriver hvor der er kloge mennesker der svarer, så dk.politik er stedet
at diskutere al politik - og holocaust.

Og indvandring, for dpi-oprettelse var fejltagelse.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-04 08:57

> [...]
>
> Kære Ole, fis hjem i dpi med dit vrøvl og lad være med at forulemper
> anstændige nyhedsgrupper mere end højst nødvendigt, tak.

Vi savner at antirevisionister som Vadmand søger at udfordre den sunde
fornuft, som ligger i at tyskerne er uskyldige indtil det modsatte er
bevist.
Altid angriber sandhedssøgnings-kritikerne MANDEN I STEDET FOR BOLDEN, og
opdigter nazisme og jødehad i at man vil se kemiske spor af den dræbende gas
i de bygninger som påstås at have været menneskegaskamre.

Vadmand-typernes manglende sans for videnskab er et problem.

De tror at have en hellig sag og at historikere som Kreiberg og mig ønsker
at massemyrde etniske. Politiken lyver også at hvis man ikke anerkender
dogmerne om 6 mio og gas kan det kun være fordi man ønsker endnu mere
gasning af jøder - og andre ikke-ariere. De er langt ude.

Vadmand har aldrig gjort noget for nogen muslim. Jeg har i fire år været FN
og Danida ansat og bekæmpet sult og sygdom for de fattige ulandsfolk især
muslimer. Men det er mig der kaldes racist, så det ord er blevet meningsløst
Orwellsk nysprog.

Fra : Benny

Dato : 23-03-04 18:46

> bøger om Nazityskland. Bo Warming, dette forum er ikke et politiak forum,
> vil du ikke nok gå

Bare han ville gå. så er det sgu da lige meget hvorhen - bare det er langt
væk!

Bæ9

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 24-03-04 00:16

"Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Newsgroups:
dk.videnskab.historie.genealogi,dk.undervisning.folkeskole,
> dk.politik,dk.forbruger,dk.snak.vittigheder

> Hvis det var .....

Enig! - Lige som flere andre.

Meeeeen - skal man absolut kommentere OT-indlæg skal man naturligvis
gøre det rigtigt. Og, den eneste rigtige måde er at sørge for at en evt.
fortsættelse ikke spredes til irrelevante grupper eller i denne, hvor
diskussionen ikke høre hjemme.
From: "Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk>

HUSK AT SLETTE ALLE IRRELLEVANTE GUPPER !

HUSK AT SÆTTE "FOLLOW UP TO" den gruppe hvor diskussionen hører hjemme.

Det er den eneste måde at blive den uønskede trafik kvit - bortset fra
helt at ignorere den, hvilket ville være det mest effektive.

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 24-03-04 00:29

> diskussionen ikke høre hjemme.
> From: "Karl-Heinz Hansen" <karlheinz@hansen.mail.dk>

Sorry - gentagelsen kunne misforstås og var ganske utilsigtet!