Trådløstnetværk - Wep nummer ?
Fra : Me & my pc.

Dato : 11-03-04 21:53

Hej

Skulle hjælpe en af mine venner med at sætte et trådløst netværk op - Avaya
SR-1 købt i Bilka.

Fik også godt nok kontakt til senderen, men for at kunne connecte, skulle
der indtastes et WEP nummer. Skulle være et 5 eller 13 cifferet kombination.

Men vi kan ikke finde dette nummer nogen steder og Bilka ved ikke en dyt.

Gør i ?`

Kim

Fra : VIP

Dato : 11-03-04 22:05

du taster bare det samme nummer i AP og client konfigurationen, så skulle du
være kørende

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Dennis & Berit

Dato : 11-03-04 22:06

Er der ikke en label på apen hvor der står et numer

den er ret træls at få til at virke

Fra : Me & my pc.

Dato : 11-03-04 22:28

Ifølge manualen skulle der være en label hvor der står ID = xxxxxxx

Men den label er der bare ikke

Men manualen er så fejlbehæftet på så mange andre områder, at det heller
ikke var at vente

Kim

Fra : Arne Keller

Dato : 11-03-04 22:55

Me & my pc. wrote:
> Ifølge manualen skulle der være en label hvor der står ID = xxxxxxx
>
> Men den label er der bare ikke
>
> Men manualen er så fejlbehæftet på så mange andre områder, at det heller
> ikke var at vente

Under bunden er en label med blandt andet CE mærkning, her findes også
et nummer, hvilken del som skal indtastes er beskrevet i manualen.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : VIP

Dato : 11-03-04 23:05

I bunden af APét står 6 karakterer, ID: yxxxxx
disse 6 (yxxxxx) krakterer er default "netværks navn" eller SSID
og de sidste 5 karakterer (xxxxx) er også default wep encryption key

disse ting skal indtastes under installationen af klienten (pcén)
--
Venlig hilsen

Viggo