Midtjysk hjemmeside opdateret
Fra : enrico

Dato : 11-03-04 12:49

Viborg Fiskeriforenings hjemmeside er netop blevet opdateret.

Her er megen interessant læsning.... også for ikke-midtjyder :)

www.vibfisk.dk

-enrico

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 12-03-04 08:18

"enrico" <enricoool@hotmail.com> wrote in message
> Viborg Fiskeriforenings hjemmeside er netop blevet opdateret.
>
> Her er megen interessant læsning.... også for ikke-midtjyder :)

Hej Enrico,

Hvis jeg må oplade min spæde røst og komme med et forslag, så synes jeg at
omtalte webside er ganske nydelig, men lider under ikke at have nogle
billeder/illustrationer til at live op.
Jeg mener de må da også fange nogle fisk fra tid til anden. Ikke et billede
af en fangen fisk??
Fisketure? Billeder? Nope.
Udsætninger? Billeder? Nope.
Eller billeder fra de lokale fiskevande.
etc.

Unden disse virker den meget neutral.
Et billede siger mere end tusind ord som det gamle ord siger.

Mvh
Michael Christoffersen

Fra : enrico

Dato : 12-03-04 12:22

On Fri, 12 Mar 2004 08:18:01 +0100, "Michael Christoffersen"
<pescator@NOSPAMstofanet.dk> wrote:

> [...]
>etc.
>
>Unden disse virker den meget neutral.
>Et billede siger mere end tusind ord som det gamle ord siger.

Hej Michael!

Du har jo ret. Billederne kommer på i sommer.

Siden er et vinterprojekt, og vi skal lige have fanget og
fotograferet nogle fisk først :)

-enrico