udfald hos Tele2 hele formiddagen
Fra : Tine Müller

Dato : 11-03-04 11:37

Er jeg den eneste som har dette problem?

Har ADSL 512/128 og har observeret mange udfald i den senere tid.

Hvis det ikke er hos Tele2, hvad kan problemet så være?

--
/Tine

Fra : Hans

Dato : 11-03-04 11:48

"Tine Müller" <tinem@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste som har dette problem?
>
> Har ADSL 512/128 og har observeret mange udfald i den senere tid.
>
> Hvis det ikke er hos Tele2, hvad kan problemet så være?

Abbonnerer du ikke på gruppen news:tele2.adsl.driftstatus ?

Der står en hel del om problemerne, og der har også været varslet
systemarbejde, netop i formiddag.

/ Hans

Fra : Tine Müller

Dato : 11-03-04 12:00

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev
> Abbonnerer du ikke på gruppen news:tele2.adsl.driftstatus ?
>
> Der står en hel del om problemerne, og der har også været varslet
> systemarbejde, netop i formiddag.

Jo, og det var selvfølgelig også det første sted jeg kiggede, men som
sædvanlig virker disse grupper jo ikke optimalt.

Hos mig i Driftsstatus er der kun 3 poster og den sidste er fra 29.2.04 og i
General er der 1 indlæg fra den 25.2.

Fandt så på senere at gå ind her http://driftstatus.tele2adsl.dk/ - men det
ville jo være smartere, hvis ovennævnte grupper virkede optimalt.

--
/Tine