KUNSTMESSEN 2004
Fra : john

Dato : 10-03-04 16:40

til unge eksperimenterende

kunstnere og kunstgrupper

Vil du ses af 10-15.000 mennesker og komme i nærkontakt med rigtig
mange gallerier og kunstforeninger fra hele landet. Så er der her mulighed
for at udstille på Danmarks største kunstmesse

www.kunstudstillingen.dk

i Odense Congress Center den 15 -16 og 17. oktober 2004-03-06

Et af kunstmessens formål er at fremme vækstgrundlaget for dansk
kunst. Derfor arbejder vi lige nu på at skaffe udstillingsplads - også til
ubemidlede unge eksperimenterende kunstnere og kunstgrupper.

En enestående mulighed for at komme frem i verden - at blive set.

For at kunne udstille kræves der ikke nogen speciel kunstuddannelse,
medlemskab, point o.s.v. - blot fantasi og dristighed.

Der er ingen censur, men udtrykket i værkerne skal være ud fra en
ærlig holdning. Selvfølgelig vil vi som arrangør vurdere hvad der er egnet
til udstillingen. Men kriterierne er at det der udstilles nærmest skal
afvige så meget som muligt fra det man i dag kan forstår som almindelig
kunst.

Ud over det tekniske mulige og hvad der ellers kunne være til fare for
udstillere og tilskuere eller strider mod reglementet for udstillere på OOC,
er der nemlig ingen lovlige grænser for hvilken form for eksperimenterende
kunst der må udstilles. Det kan være alt lige fra alle former for
billedkunst, performans, teater, musik, poesi, til - ja, hvad ved jeg!!

Den del af kunstmessen hvor den eksperimenterende kunst kommer til
udfolde sig får navnet:

"FORBUDT FOR BØRN" - så er stilen lagt.

Nu er det jo ikke gratis at leje udstillingsplads i OCC - det er
faktisk ret dyrt. Så dyrt at vi ikke kan forvente at unge ubemidlede
eksperimenterende kunstnere og kunstgrupper har nogen som helst mulighed for
at betale den reelle pris. Men jo flere der melder som interesseret i at
deltage, jo mere vægt har vi i vores argumenter for at søge tilskud til
netop unge eksperimenterende kunstnere og kunstgrupper. Der er naturligvis
en øvre grænse for hvor mange der bliver plads til, men kom bare i gang - vi
er åbne for alle muligheder.

Så få lige fingeren ud - det er lige nu chancen er der for at vi
sammen kan arbejde for at skabe endnu en enestående kunstudstilling i
hjertet af Danmark - på Fyn

I første omgang skal vi blot ha' skabt en kontakt. Så er du selv ung
kunstner med vilde ideer eller kender du nogle unge eksperimenterende
kunstnere og kunstgrupper, kontakt da venligst undertegnede.

John Bonnesen Wolff, Skolevænget 8. 1sal, 5000 Odense C

Tlf.: 65 90 66 48. E-mail: kunstudstillingen@hotmail .com

Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 10-03-04 18:39

hej John
det er jo lige det med "UNGE",
hvad mener i med det ???

hilsen Peter,

Fra : john

Dato : 11-03-04 23:58

"Peter Hansenfeb04" <hkpeter-hansen@esenet.dk(fjern hk)> skrev i en
meddelelse news:404f52a7$0$234$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> hej John
> det er jo lige det med "UNGE",
> hvad mener i med det ???
>
> hilsen Peter,

Hej Peter - Ja, det er med en vis risiko når jeg bruger udtryk som "ung" og
"eksperimenterende".
Alt er som bekendt relativt, men jeg er sikker på at du inderst inde godt
ved hvad der menes.
Men her er et par retningslinier:
Fra ca.18 til ca.25 år
Ubemidlet
Ærlig
Helt sin egen udtryksform og idéer.

Bedøm selv om du falder ind under disse kriterier.
Eller om du skal overveje at reservere en standplads på KUNSTMESSEN 2004

Hej fra John

Ta' lige et KLIK på:

http://www.art-creative.dk