256/1024 ?
Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 10-03-04 16:01

Jeg ville gerne kunne sende ud med 1024 istædet for at modtage med 1024
kan det lade sig gørre ved de danske udbydere på adsl ?

--
Jens
En tur til tyskland/grænsehandel ??

Fra : Claus O

Dato : 10-03-04 16:47

"Jens S. Rasmussen" <J1S@Elbaekhus.dk(lav tallet om til ord)> wrote

> Jeg ville gerne kunne sende ud med 1024 istædet for at modtage med 1024
> kan det lade sig gørre ved de danske udbydere på adsl ?

Lige den hastighed finder du sikkert ikke i dk,
men 1024 symetrisk kan du få på nogle jyske
centraler hos: www.struer.net
eller eks. 768 hos www.cybercity.dk

Fra : Morten Davidsen

Dato : 10-03-04 17:12

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> eller eks. 768 hos www.cybercity.dk
Eller 1,2 Mbit/s / 1,2 Mbit/s
Eller 2,3 Mbit/s / 2,3 Mbit/s
med G.SHDSL fra Cybercity.

http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/internetforbindelser/gshdsl/

/MD

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-03-04 22:20

Jens S. Rasmussen skrev i sit indlæg på usenet:
> Jeg ville gerne kunne sende ud med 1024 istædet for at modtage med
> 1024 kan det lade sig gørre ved de danske udbydere på adsl ?

ADSL-standarden siger vist max 768 upload.

Så du skal nok kigge på andre løsninger for at finde det ?

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 16-03-04 07:19

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> ADSL-standarden siger vist max 768 upload.
>
> Så du skal nok kigge på andre løsninger for at finde det ?

ADSL standarden (ITU-T G992.1) siger ikke noget om max upload hastighed. Der
defineres en minimum hastighed på 640 kbps, som udstyr skal kunne opnå fore
at kunne proklamere compliance. Den øvre grænse kan teoretisk beregnes til
omkring 1440 kbps for annex A, men er i praksis begrænset af fysiske forhold
i AFE'en og restriktioner i frameren til 1024 kbps.

Altså er der ikke nogen teknisk hindring for at tilbyde 1024 i upload med en
ADSL forbindelse.

Mvh Steen