St-labs router hjælp/opsætning
Fra : Ranil Senaratne

Dato : 09-03-04 15:16

Hej
jeg har en St-labs IPR-4p-1 router (specs ->
http://www.sunsway.com.hk/products/router-1.html og her -->
www.st-lab.com/IPR_4P.html )

Jeg har problemer med at få min FTP server på WAN siden.
- Jeg har forwarded port 20 og 21 i NAT
- endvidere er der en virtuel server funktion i routeren og jeg har
sat en virtuel server på port 21 og 20
- har prøvet at sætte min maskine på DMZ'en så der er fuld 2vejs
kommunikation
-og slået firewall'en fra i routeren
-serveren er er Linux-server der kører ProFTPd
-har også forsøgt at sætte en B-FTP server op på min Win Maskine
-har oprettet en DNS xxxxx.dyndns.dk

Ingen af disse forsøg har ført noget produktivt med sig, jeg kan dog godt
finde FTP'en på LAN-siden, på begge maskiner.

Er der nogen der har erfaringer med lige præcis denne Router, da
dokumentationen er meget ringe.

Er jeg i det forkerte forum, sig det venligst. Og har i forslag til andre
fora der har med emnet at gøre

Venligst
Ranil Senaratne