Har bru for min 400 mb - Hvor finder jeg d~
Fra : Randi

Dato : 10-03-04 13:36

HEj alle sammen

Har siddet og kigget lidt på de emner der er skrevet og hver gang I
anbefaler en god udbyder er det "kun" omkring 200md de tilbyder.

KEnder I ikke et godt og stabilt sted som udbyder 400 mb?

Håber på hjælp i denne noget forvirrende verden

Randi

Fra : Jan R

Dato : 10-03-04 13:53

"Randi" <Norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote in message
> [...]
> anbefaler en god udbyder er det "kun" omkring 200md de tilbyder.
>
> KEnder I ikke et godt og stabilt sted som udbyder 400 mb?

Hej Randi,

Jeg er godt tilfreds med www.Surftown.dk , som tilbyder 400MB for 29,- kr.
pr. mnd. Jeg bruger dem til adskillige domæner, og har endnu ikke oplevet
nogen problemer. www.b-one.dk tilbyder 500mb for 36,- pr. mnd, men de kan
godt være en smule ustabile til tider, og deres servere er ofte meget
belastede, synes jeg.

Ellers skal du lige tænke på, at de fleste udbydere har nogle
standard-webhoteller størrelser, men der er som regel mulighed for at udvide
med mere diskplads, hvis man har brug for det. Så hvad med at kontakte din
yndlingsudbyder og spørg dem om, hvad de skal have for at give dig et 400mb
hotel?

Mvh

Jan Romme

Fra : Gevaldi