Ang brev om orlov
Fra : Karina & Søren

Dato : 10-03-04 11:09

Hejsa

Jeg har hørt rundt omkring at folk har mdtaget det der brev med om man
senere vil gøre brug af sin orlov. Jeg har ikke modtaget noget har I???

Jeg regner da med at jeg har ret til mere orlov, min søn er født i 2000 og
jeg holdt et halvt års barsel og et halvt års orlov. Og hvad med faderen
burde han ikke også mdtage dette brev???

Nogen som ved hvor jeg skal henvende mig når ikke jeg har modtaget brevet???

Karina

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 10-03-04 12:10

Karina & Søren wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har hørt rundt omkring at folk har mdtaget det der brev med om man
> senere vil gøre brug af sin orlov. Jeg har ikke modtaget noget har
> I???

Ja.

> Jeg regner da med at jeg har ret til mere orlov, min søn er født i
> 2000 og jeg holdt et halvt års barsel og et halvt års orlov. Og hvad
> med faderen burde han ikke også mdtage dette brev???

Jo.

> Nogen som ved hvor jeg skal henvende mig når ikke jeg har modtaget
> brevet???

Arbejdsmarkedsstyrelsen.

http://www.danmark.dk/portal/page?_pageid=34,386781&_dad=portal&_schema=PORTAL

--
Kristian Damm Jensen damm (at) ofir (dot) dk
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked

Fra : Anja

Dato : 10-03-04 15:14

> [...]
> burde han ikke også mdtage dette brev???
>
> Nogen som ved hvor jeg skal henvende mig når ikke jeg har modtaget

Hej
Du har brugt din/jeres orlov selv du kun har brugt et halvt år.

Anja

Tjek www.holdum.dk det kan være vi lige har det du mangler...

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 10-03-04 15:22

Øhm hvis hun har brugt sin orlov, hvorfor får jeg så et brev om det mens jeg
har orlov.
Hun har jo kun holdt et halvt år. Hun kan da godt gemme resten.

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk
"

Fra : Nette

Dato : 10-03-04 23:44

"Karina & Søren" skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt rundt omkring at folk har mdtaget det der brev med om man
> senere vil gøre brug af sin orlov. Jeg har ikke modtaget noget har I???

Jeps.

> Jeg regner da med at jeg har ret til mere orlov, min søn er født i 2000 og
> jeg holdt et halvt års barsel og et halvt års orlov. Og hvad med faderen
> burde han ikke også mdtage dette brev???

Jo, det gjorde min i hvert fald.

Nette