Bedste udbyder?
Fra : Hans Paulin

Dato : 10-03-04 09:55

....jeg har lige erfaret, at flere mails jeg i går har sendt til en
kammerat via CC ikke er nået frem til ham...

....jeg har tænkt mig at skifte til TDC fra og med 30. april, og har
allerede oprettet mig hos TDC...

....sendte så en mail til mig selv på min TDC-mailadresse hér klokken
8:42 - den er heller ikke kommet frem her klokken 9:53 - og der er
heller ikke nogen besked via Besked-robot...

Er dette dagens standard?

Findes der en udbyder, hvor det hele bare virker?
Hans

Fra : Lars B C

Dato : 10-03-04 10:07

On Wed, 10 Mar 2004 09:54:34 +0100, "Hans Paulin" <glem@det.invalid>
wrote:

>Findes der en udbyder, hvor det hele bare virker?

For en gangs skyld virker det perfekt hos Tiscali :)

--
/Lars

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-03-04 11:13

Lars B C skrev:

> For en gangs skyld virker det perfekt hos Tiscali :)

....jeg *har* været kunde hos Tiscali i en 2-3 år, og fik dengang at vide
af folk klogere end mig, at *teknikken* ikke fejlede noget...
Hans

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 10-03-04 18:48

> [...]

>8:42 - den er heller ikke kommet frem her klokken 9:53 - og der er
>heller ikke nogen besked via Besked-robot...

Er du sikker på at der ikke er noget galt med den *afsender*server du
bruger? Det er vel den samme i de to tilfælde - eller hvad?

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-03-04 21:06

Jesper Dybdal skrev:

> Er du sikker på at der ikke er noget galt med den *afsender*server du
> bruger? Det er vel den samme i de to tilfælde - eller hvad?

....jeg har sendt via CC...

....problemet kan måske ligge dér...

....alle mails er nu kommet velbeholdne hjem, ser det ud til - min
sms-alert via Besked-robot bibber lystigt - dog med mange timers
forsinkelse...

....dét ka jeg godt leve med - men det er noget skod, hvis mails'ne
overhovedet ikke når frem...
Hans

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 14-03-04 02:43

Hans Paulin wrote:

> ...jeg har sendt via CC...
>
> ...problemet kan måske ligge dér...

Ja. Som kunde hos TDC skal du bruge TDC's SMTP-server.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Fra : Hans Paulin

Dato : 14-03-04 20:03

Jan G. Nielsen skrev:

> Ja. Som kunde hos TDC skal du bruge TDC's SMTP-server.

....ja, okay - jeg har blot min primære konto hos CC 6 uger endnu...
Hans