SMTP Lib til linux
Fra : Klaus Petersen

Dato : 10-03-04 08:12

Hej NG.

Kender nogen af Jer til et opensource lib til linux, der kan bruges til at
kommunikere med en SMTP server ?

Det optimale ville være, at den kan compiles med GCC uden tilrettelser.

mvh.
Klaus

Fra : Troels Arvin

Dato : 10-03-04 09:26

http://www.stafford.uklinux.net/libesmtp/

Fra : Klaus Petersen

Dato : 12-03-04 00:03

> http://www.stafford.uklinux.net/libesmtp/

Tak for dit svar.

Nu har jeg siddet og arbejdet med lib'et nogle dage og det er faktisk det
jeg søgte.

Dog understøtter det ikke MIME. Kender du så også et lib, der kan lave MIME
meddelser? :o]