nokia 3200
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 10-03-04 07:21

Hej
Er der nogen der kan lave en unlock kode til denne
Nokia 3200 Imie nummer 352942004237142
låst til Orange
mvh Henrik C

---

Fra : André T.

Dato : 10-03-04 10:17

>Er der nogen der kan lave en unlock kode til denne
>Nokia 3200 Imie nummer 352942004237142
>låst til Orange
>mvh Henrik C

Prøv denne her:

#pw+387866414540266+7#

Mvh André T.

----------------©-----------------

Fra : André T.

Dato : 11-03-04 22:36

>Prøv denne her:
>
>#pw+387866414540266+7#

Selv tak....

Mvh André T.

----------------©-----------------

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 12-03-04 10:45

"André T." <No@Spam.dk> skrev i en meddelelse

> Selv tak....
>
> Mvh André T.
>
> ----------------©-----------------

Hej
Jow jeg siger mange tak
Jeg har bare ikke haft mulighed for at komme på nette før idag 12-03-2004
så det er ikke mangel på pli, har bare været job ramt.
mvh Henrik C

---

Fra : André T.

Dato : 12-03-04 15:32

>Jow jeg siger mange tak
>Jeg har bare ikke haft mulighed for at komme på nette før idag 12-03-2004
>så det er ikke mangel på pli, har bare været job ramt.

Helt ok - : - )

Mvh André T.

----------------©-----------------

Fra : nit3an

Dato : 30-03-04 06:38

tja jeg har også en 3200 jeg meget gerne vil have låst op
imei nr: 352942009112597
håber du kan hjælp på forhånd mange mange tak

Mvh Daniel

http://www.kandu.dk/

Fra : Calle.

Dato : 30-03-04 13:58

nit3an wrote:
> tja jeg har også en 3200 jeg meget gerne vil have låst op
> imei nr: 352942009112597
> håber du kan hjælp på forhånd mange mange tak

Det kræver da at du skriver hvilket abb. du har.

--
Calle.