Visio
Fra : Jørgen Elmer

Dato : 09-03-04 22:33

Hejsa.....

Jeg skal til at dokumentere min afdeling's netværk.
Jeg har tidligere haft en Freeware version af Visio - den kan jeg ikke
finde mere -var det ver.5?...... Men jeg har faktisk også en fuld
version af 5'eren, men det er vist noget gammelt noget, som ikke
supporteres mere?

For at lave en god dokumentation, vil jeg gerne benytte de rigtige
skabeloner, og har derfor besøgt Dell's og Cisco's hjemmmesider for at
finde stencils - uden held. Det ser ud somom at visio ikke eksisterer
mere.
Men man kan da stadig købe Visio! ver 2003 ikk - og det bruges til
netværksdokumentation (og andet)

Kommentarer udbedes....

m.v.h.
Elmer

Fra : Arne Keller

Dato : 09-03-04 23:34

Jørgen Elmer wrote:
> Hejsa.....
>
> Jeg skal til at dokumentere min afdeling's netværk.

Det lyder da som en god ide

> [...]
> finde mere -var det ver.5?...... Men jeg har faktisk også en fuld
> version af 5'eren, men det er vist noget gammelt noget, som ikke

Hvis den fungerer kan den vel bruges ?
Min Visio 2000 kan importere og eksportere ver 5 filer så det burde ikke
være et problem.

> [...]
> skabeloner, og har derfor besøgt Dell's og Cisco's hjemmmesider for at
> finde stencils - uden held. Det ser ud somom at visio ikke eksisterer

Bare rolig Visio stencils findes:
http://www.mvps.org/visio/3rdparty.htm
http://www.cisco.com/en/US/products/prod_visio_icon_list.html
http://www1.us.dell.com/content/topics/topic.aspx/global/products/pvaul/topics/en/visio?c=us&cs=555&l=en&s=gen

Nok det mest komplette udbud:
http://www.altimatech.com/home/index.php

> Men man kan da stadig købe Visio! ver 2003 ikk - og det bruges til
> netværksdokumentation (og andet)

Jo mig bekendt.
Du kan muligvis opgradere den version 5 du har.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 09-03-04 23:40

> For at lave en god dokumentation, vil jeg gerne benytte de rigtige
> skabeloner, og har derfor besøgt Dell's og Cisco's hjemmmesider for at
finde stencils - uden held. Det ser ud somom at visio ikke eksisterer mere.

Du har da ikke søgt ret meget, søgknappen på ciscos site giver dette
resultat.
http://www.cisco.com/en/US/products/prod_visio_icon_list.html
Der findes også google

> Men man kan da stadig købe Visio! ver 2003 ikk - og det bruges til
> netværksdokumentation (og andet)

Jo jo da

Bedre held næste gang du søger efter noget

Mvh
Thomas

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 10-03-04 18:48

Tak for gode svar

Jeg har ellers søgt på både Google og også på Cisco, men uden
held....?

m.v.h.

Elmer

Fra : preben nielsen

Dato : 11-03-04 07:17

"Jørgen Elmer" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
eksisterer
> mere.
> Men man kan da stadig købe Visio! ver 2003 ikk - og det bruges

Det er ikke lige dette du spurgte om, men her kommer en
anbefaling:

http://www.smartdraw.com/resources/examples/smartdraw.htm

--
/\ preben nielsen