Cmos på AST
Fra : Henrik

Dato : 25-04-01 17:37

Hej alle.

jeg har fået et lille problem!
jeg fik gammel AST ascentia 950n laptop på arbejdet
och for at starte den, skal jeg skrive ind et kodeord
och det var ikke noget problem med den gammel
kode, min tanke var att jeg skulle opdater till w98 osr2 så jeg gik ind i cmos og disable
kodeordet
men efter en omstart vil den ha et lösenord, men nu tar den ikke det
gammel.Og jeg kommer ikke in i windows,
findes der nogen måde at "override" cmos

Vil väre meget taknämlig for et råd eller en lösning.

Mvh Henrik

Fra : Torben F@rum

Dato : 28-04-01 15:09

Henrik skrev i meddelelsen ...
[...]

Hold INSERT nede under hele opstarten, dette giver en CMOS error som giver
dig adgang til BIOS

Torben Farum

Fra : Henrik

Dato : 28-04-01 18:40

Det virkede som et godt forslag MEN ak nej ikke denne måde
heller, jeg har mailet AST to gange men får ikke svar.
så nu ved jeg ikke mit levede råd :(