SMC routher fryser.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 09-03-04 20:10

Hej NG.

Jeg har en SMC routher som fryser konstant.

Jeg kan engang i mellem få adgang til den, men når jeg så ændre noget fryser
billedet, og den skal resetes.

jeg køre med xp, og tager adgang i gennem web.

Sætter et ikke krydset i kablet, i en af de 4 porte (ikke upload).

Nogen der kan hjælpe mig?

/kenneth

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 11-03-04 11:59

Ingen der kan hjælpe mig??

/Kenneth

Fra : jesper

Dato : 13-03-04 21:03

Hej
Prøv og opdateret firmwaren!
Jeg har en SMC 7004 ABR (faktisk 2, som begge giver problemer), det er
skod router. Jeg resetter ca. router hver 2 dag, for at kunne få min
internetforbindelse.
Jeg har skiftet ISP til Sonofon, og har fået SMC'en med i den
forbindelse, men har efter 1½ fejlfinding opgivet håbet, og køber selv
en ordenlig router.

Mvh
Jesper