Findes mønster til ridebukser?
Fra : Aleks & Karina

Dato : 25-04-01 17:33

Hejsy..

Jeg er en glad sypige og hesteinteresseret, jeg vil vide om det findes sådan
en mønster som jeg kan sy min egen ridebuskser med skindbag/knæ.. Kender I
en mønster? eller har I sådan en? vil jeg meget gerne have en kopi.

Karina

--
send til temka@jyde.dk !
Høje Taastrup

Fra : Maria

Dato : 25-04-01 18:22

"Aleks & Karina" <temka@jyde.dk> skrev i melding
> [...]
> en mønster som jeg kan sy min egen ridebuskser med skindbag/knæ.. Kender
> en mønster? eller har I sådan en? vil jeg meget gerne have en kopi.

www.hestenett.no så hadde de for en tid til bake mønster til og sy din
egen ridebukse, så bare sjekk ut siden og se om du finner det...Håper det
var til hjelp.
Hilsen Maria

Fra : Aleks & Karina

Dato : 25-04-01 18:54

dette site findes ikke. så er det nok forkert...

Fra : Maria

Dato : 26-04-01 17:22

sorry, det var min feil, det skal være www.hestenett.com
håper det ikke gjør noe at jeg skrev feil, sorry....

Maria

Fra : Kim Spur

Dato : 25-04-01 19:20

Den hedder nok http://hestenett.com/

Mvh, Kim

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 25-04-01 20:52

In article <KYCF6.59814$o4.5155020@news010.worldonline.dk>, Aleks & Karina wrote:
> [...]
>en mønster som jeg kan sy min egen ridebuskser med skindbag/knæ.. Kender I
>en mønster? eller har I sådan en? vil jeg meget gerne have en kopi.

min mor siger hun har et (ikke digitalt). Hun har faaet det
fra det haandarbejde seminar hun gaar paa.
Hun syr og strikker ogsaa meget.

ion++

--

A picture always lies...