telefonnumre Hvor købes de ?
Fra : Per

Dato : 09-03-04 15:28

Hej med jer

www.mobilauktioner.dk er der nogle nemme numre til salg, men udvalget er
lille.

Ved I hvor man ellers kan købe numre. Nu da man kan overføre dem ville det
jo være fedt at købe f.eks. 4x66 eller lignende.

Jeg ville godt give en god pris for sådan et nummer, da man jo har det
resten af livet

Mvh Per

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-03-04 15:33

"Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> jo være fedt at købe f.eks. 4x66 eller lignende.
>
> Jeg ville godt give en god pris for sådan et nummer, da man jo har det

Eller kan man jo begynde at lede efter dem ala 70-ARRIVA som jeg så i et af
deres tog i fredags.
Det giver så: 70 27 74 82

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Veng

Dato : 09-03-04 15:56

Nåeh yes.... den skulle lige sive ind. 1½ min. og så var den der!

Fra : Fischer

Dato : 09-03-04 16:06

> Ved I hvor man ellers kan købe numre.

Nogle selskaber sælger de bedste numre til en højere pris.
Ellers prøv: http://www.guldnummer.com/

> Nu da man kan overføre dem ville det
> jo være fedt at købe f.eks. 4x66 eller lignende.

Jeg er bange for at sådan et nummer vil koste på den forkerte side af
100.000,-

*Fischer

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-03-04 09:28

Per skrev :
> [...]
> jo være fedt at købe f.eks. 4x66 eller lignende.
>
> Jeg ville godt give en god pris for sådan et nummer, da man jo har det

Hvis du er Telmore kunde kan du for 250 kr købe et 'Guld nummer', men næppe
4 x 66.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- hvor meget porto skal der på en brevdue ?