ADVARSEL
Fra : ADVARSEL

Dato : 09-03-04 12:10

ADVARSEL af: ADVARSEL - (08-03-2004 12:37:14)
En advarsel til alle. Vedkommende som tilbyder jagt på denne annonce,
er for at sige det mildt, en Platugle. Med det menes der at han også
sidste år tog andre 8 medlemmer ved "Røven". Udlejede en jagt, hvor
vedkommende og en kammerat udlejede et antal konsortiepladser, og så
selv skulle gå på GRATIS jagt. Dette konsortium er derefter opløst.
Hvis du/I søger på denne annonce og især med denne mand, så var dig
derefter. Knæk & Bræk. Konsortieplads tilbydes
Mail:peterelle@privat.dk 3-3-2004 Til mindre konsortie på et
Vestsjællands Gods, søges A-medlem med høj jagtmorale. ( Ingen
B-medlemmer ) Der udsættes ca. 1000 fugle og 200 ænder , som tilses af
skytte. Der afholdes 5 fælles jagter og 2 andejagter, alle med 1
gæsteplads. Frijagt på duer og trækjagt på ænder - også med 1
gæsteplads. Til jagten er der tilknyttet jagthytte/stue på Godset.
Jagten er velegnet til repæsentation. Pris : 18.000,- Forplejning ej
indbefattet. Kun seriøse henvendelser. Tlf: 29 29 50 74 Annonce nr:
157

Besvarelser:
RE: Advarsel af: Advarsel - (08-03-2004 13:03:00)
Forsøgte sig også i november 2003. konsortieplads tilbydes.
Mail:peterelle@privat.dk 15-11-2003 Til et mindre nyetableret
jagtkonsortium på Vestsjællands Gods, søges enkelt(e)
konsortiemedlemmer med høj jagtetik. Konsortiet vil bestå af max. 10
medlemmer og ingen b -medlemmer. Hvert konsortiemedlem har 1
gæsteplads på samtlige fællesjagter. Der afholdes 5 fællesjagter + 2
andejagter. Frijagt på trækkende fuglevildt - også her med 1
gæsteplads. Ingen bukkejagt, dog afskydning af efterårsdyr. JAGTEN.
Selve jagten er på ca. 400 tønder land, heraf 6 store remisser - 3
vandhuller og en mindre skovpart. En større del af agerjorden
henligger hvert år med roer. Der udsættes 1000 fasaner og 200 ænder.
Til jagten er der tilknyttet skytte og til konsortiet forefindes
jagthytte på selve Godset. Jagten og dens omgivelser er velegnet som
repræsentationsjagt. PRIS. Pris pr. konsortiemedlem er 18,000. -
forplejning ej indbefattet. For evt. forvisning ell. yderligere
spørgsmål kontakt venligst undertegnede. ( kun seriøse henvendelser )
Tlf: 29295074 Annonce nr: 122
RE: Hvordan løser vi problemet??? af: En, r.... blev taget på -
(09-03-2004 11:49:17)
Som en af de 8, der er blevet snydt, vil jeg hermed godt bekræfte
oplysningerne i ovenstående indlæg. Jeg skal dog ikke kunne sige, om
deltagerne i det ny konsortium, som den pågældende vil oprettet et
andet sted, vil blive snydt på lignende måde. Imidlertid vil jeg gerne
opfordre jagtformidling.dk til at gøre nogt ved problemet med useriøse
jagtudlejere/"konsortieejere"/platugler/bedragere. Det kunne f.eks.
være ved at oprette et side ("Blacklisten"), hvor folk kunne maile
telefonnumre, emailadresser og måske navne ind. Ud for disse kunne så
afsenderens emailadresse stå, så folk, der ønskede oplysninger, så
direkte kunne henvende sig til.

Fra : Highserver

Dato : 11-03-04 15:50

Når man sætter en advarsel i gruppen, burde man jo lige skrive sit navn. !!!
Hilsen Jakob jensen.

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 12-03-04 11:04

"Highserver" <jakob.stahl@tdcadsl.dk> skrev et indlæg
<40507cb2$0$240$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

>Når man sætter en advarsel i gruppen, burde man jo lige skrive sit navn. !!!

Ikke absolut - hvis man ikke vil tages seriøst er det da fint nok at
undlade navn

Den slags advarsler uden navn og med masse af følelsesladede ord
betragter jeg nærmest som et billigt alternativ til psykologhjælp -
det giver luft at komme af med nogle indestængte frustrationer.

Derimod giver en saglig information fra en navngiven person (hvor man
kan tjkke at personen eksisterer) meget mere stof til eftertanke og
agtpågivenhed.

Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet