nybegýnders køb af udstyr
Fra : Lars Christensen

Dato : 09-03-04 11:49

Jeg har for første gang i mit liv stået på snowboard & ski i en weekend
i Sverige og snowboard er klart det fedeste.

Jeg lejede udstyr og betalte en mindre formue. Derfor har jeg surfet på
nettet og fundet denne side der sælger komplette sæt snowboard for en
meget rimelig penge :

http://www.pureski.nu/shop/prod_list.php?maingroup=4%20Snowboard&secondgroup=Snowboard%20paket

Men er de overhovedet noget værd ?

det jeg syntes der var mest ireterende ved snowboard var denne
ustandselige spænde på & af (især når man kører på en kort begynder
bakke)
Derfor har jeg set på disse bindinger (incl boots) :

http://www.wh1shop.de/catalog/product_info.php?products_id=603&osCsid=3e6d8c78e00189394e9be7a83f1fbcd2

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt med ovenstående spørgsmål ?

/lars

Fra : Lars Christensen

Dato : 09-03-04 12:14

UNDSKYLD jeg glemte at skrive at det drejer sig om SKI udstyr i
emnefeltet

Fra : Brian Jensen

Dato : 09-03-04 13:58

On Tue, 9 Mar 2004 11:14:03 +0000 (UTC), Lars Christensen wrote:

> UNDSKYLD jeg glemte at skrive at det drejer sig om SKI udstyr i
> emnefeltet

Det er menneskeligt at fejle, men det er fint at du kan se at din
forglemmelse kan have betydning for om folk gør sig den ulejlighed også
at læse brødteksten i dit indlæg.

Jeg tror at du yderligere kan øge din chance for at få et kvalificeret
svar, hvis du i stedet henvender dig i gruppen dk.sport, da snowboard
svjv er en form for sport.

--
Mvh Brian Jensen - www.briannospam.dk

Fra : Lars Christensen

Dato : 11-03-04 07:36

henvender dig i gruppen dk.sport

UPS er flyttet TAK

Fra : MGJ

Dato : 15-03-04 06:15

">
> Jeg lejede udstyr og betalte en mindre formue. Derfor har jeg surfet på
> nettet og fundet denne side der sælger komplette sæt snowboard for en
> [...]
Det lyder som et ok tilbud. Med hensyn til binninge er det en smagssag, dog
vil jeg fra råde dig de bininger hvor du klikker dig fast (der er en jern
pind under støvlen) Pinden løsner med tiden og ofte er svejsningen og
beslaget for dårligt.