Internethastighed
Fra : NoOne

Dato : 09-03-04 11:31

Jeg har cybercity adsl bruger Cisco 677 hastighed: 1024/128, men min
downloadhastighed virker overdreven langsom, nogen der kender en
hjemmeside hvor jeg kan tjekke min hastighed??

Mvh

NoOne

Husk at det er menneskeligt at fejle, men guddommeligt at tilgive!!

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-03-04 11:34

NoOne <ask@me.com> writes:

> Jeg har cybercity adsl bruger Cisco 677 hastighed: 1024/128, men min
> downloadhastighed virker overdreven langsom, nogen der kender en
> hjemmeside hvor jeg kan tjekke min hastighed??

Det nemmeste og mest præsise vil være at uploade en fil den
hjemmeside plads der følger med dit abb. (users.cybercity.dk)

og så se hvor hurtigt det går.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : J. Jensen

Dato : 09-03-04 12:27

NoOne wrote:
> Jeg har cybercity adsl bruger Cisco 677 hastighed: 1024/128, men min
> downloadhastighed virker overdreven langsom, nogen der kender en
> hjemmeside hvor jeg kan tjekke min hastighed??

Prøv at installere http://www.dumeter.com/
Ved download fra f.eks. http://tucows.cybercity.dk/ burde du kunne hente med
110-112 kB/s

Hvis dit resultat ser helt forkert ud så prøv at logge ind på routeren og
skriv 'sh in wan0' (uden ''). Her kan du se hvad din linie er trained til.

Hvis du har nogen form for upload kørende, herunder diverse P2P programmer,
kan du godt regne med at din download dør.

Fra : J. Jensen

Dato : 09-03-04 12:32

Glemte at nævne http://test.info.dk/

Fra : NoOne

Dato : 09-03-04 12:43

Mange tak for hjælpen, det var lige det jeg eftersøgte

Fra : S

Dato : 09-03-04 14:49

NoOne skrev news:l37r40dl71bh6gev31sq579f1nql6k5qip@4ax.com
> Jeg har cybercity adsl bruger Cisco 677 hastighed: 1024/128, men min
> downloadhastighed virker overdreven langsom, nogen der kender en
> hjemmeside hvor jeg kan tjekke min hastighed??

Det er flere du kan teste på
http://cybermedie.dk/forum/viewtopic.php?t=29&sid=cef6d6c1c4d4d5bca6bc759dda99e7d7

Fra : Jesper Olesen

Dato : 10-03-04 04:29