Msgbox VBS
Fra : Nyberg

Dato : 09-03-04 10:44

Hej

Er de nogle der ved hvordan man kan lave en msgbox med 3 knapper.
Hvor jeg selv vælger den tekst der skal stå på knapperne ex Start , Stop og
Luk.

MVH

René Nyberg

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 11-03-04 10:34

Du laver et lag der er dragable. I det lag laver du din box med de knapper
som du ønsker.

/Marten

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 12-04-04 08:23

Nyberg wrote :

> Er de nogle der ved hvordan man kan lave en msgbox med 3 knapper.
> Hvor jeg selv vælger den tekst der skal stå på knapperne ex Start ,
> Stop og Luk.

Kig på http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-
us/script56/html/vsconmsgbox.asp

Husk på, at det kun er IE, der forstår VBScript.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jesper Stocholm