|AutoCAD 14| cad -> word spg.
Fra : peet_dk

Dato : 25-04-01 17:16

1. hvad er det nu det program hedder der kan via importere Acad tegninger
ind til word, så det passer med linie trykkelserne m.m?

2. Hvis man skal have nogle tegninger man skal sende over nettet (dvs.
størrelsen skal være lille) Er det letteste så at lave en dxf (har ikke
AutoCAD på denne maskine, så jeg kan ikke liiiige huske om det er
fil-navnet) Eller hvad er det letteste?

Fra : Patrick de Stobbelei~

Dato : 25-04-01 22:30

1)
Better WMF fra http://www.furix.com/

2)
R14, send DWG (kan zip's kraftigt), download og installer en gratis WHIP Viewer
fra http://www3.autodesk.com/adsk/index/0,,160111-123112,00.html

R2000 kan lave en DWF (Drawing Web Format) der fylder meget lidt som også kan
ses med WHIP

Fra : peet_dk

Dato : 26-04-01 16:12

> 1)
> Better WMF fra http://www.furix.com/

det var løsningen, jeg kan huske det kørte meget ustabilt da jeg lavede
afgangs projekt, men nu må vi se om det går ned i dens 30 dages "fri
periode"

Fra : Jens Valentin

Dato : 26-04-01 07:09

Du kan evt. også investere i Acrobat og med denne skrive dine Acad tegninger
til en pdf-fil.

peet_dk <peet_dk@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c6t69$1sdh$1@news.cybercity.dk...

Fra : Patrick de Stobbelei~

Dato : 26-04-01 15:54

Det er muligt at hente en gratis pdf kompiler på
http://www.ctrlp.com/freepdf.asp hvis det har nogens interesse!

Fra : philip

Dato : 27-04-01 18:14

Man kan også installere en PostScript printer og printe til en EPS fil som
Word kan importere.

Mvh Philip