Fransk
Fra : Gitte Togersen

Dato : 09-03-04 07:34

Er der nogen som ved hvor man kan fa fat i fileset bos.loc.iso.fr_FR.4.1.0.0
?

Jeg prover at installerer Fransk fileset pa min Aix 5.2 ML2 server, men
mangler
ovenstaende fileset.

Den er sa gammel, at jeg ikke har varet i stand til at finde den pa nettet -
Er der nogen
som har den, og som jeg ma fa en kopi af ???

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards

Gitte Togersen

Fra : Gitte Tøgersen

Dato : 09-03-04 09:58

Undskyld

Jeg havde ikke læst rigtigt.

Det er filesettet bos.iconv.fr_FR 4.1.0.0 der mangler, men det er lige så
gammelt (version 4.1)
Kan I hjælpe mig, så jeg kan hjælpe min kunde ??????

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards

Gitte Tøgersen

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-03-04 10:31

On Tue, 9 Mar 2004 09:58:22 +0100, Gitte Tøgersen wrote:

> [...]
> gammelt (version 4.1)
> Kan I hjælpe mig, så jeg kan hjælpe min kunde ??????

Prøv at kontakte IBM. Jeg kender folk der har fået lgiende fra dem.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.