Ry Rideklub!!??
Fra : Tulle

Dato : 25-04-01 17:15

Hej NG
Er der nogen der har et telefon nummer til en i Ry rideklub. Jeg skal bruge proportionerne til Ry cup og har ikke fundet dem på nettet.
Håber nogen kan hjælpe. Evt en som selv har dem som vil skrive anmelder adresse og klasse numre og indskud til mig.
Marianne

Fra : Aleks & Karina

Dato : 25-04-01 17:28

Værgso` håber det er rigtigt du søger efter..

Ry Rideklub
Lundhøjvej 11A,
8680 Ry
tlf: 8689 3538