Operation must use an updateable query..??
Fra : Otto Leholt

Dato : 08-03-04 19:07

Hej Derude
Jeg har nogle asp-websites liggende på forskellige servere ud omkring. Alt
virker fint her.
efter oprydning mv på hjemmepcerne har jeg flytte alle sites over på en
nyinstallation af IIS 5.1

Problem - jeg får nu denne fejlmeddelelse på alle websites når jeg vil
tilføje nye data i db'erne.
Jeg ved jeg har set den før .. for nogle år siden - men kan ikke huske hvad
fejlen er. Det ikke mine asp sider / koder der er problemet ... men hvad er
det så .....????

Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable
query.

Hilsen Otto
Otto leholt - Baggesensgade 19 - 2200 København
tlf 3537 4928 mobil 2232 9110
http://www.leholt.dk/home

Fra : finn elmgaard

Dato : 08-03-04 19:14

> [...]
> Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable

Se http://www.asp-faq.dk/article/?id=4

mvh
Finn

Fra : Otto Leholt

Dato : 08-03-04 22:01

"finn elmgaard" <agertoften@XXXstofanet.dk> wrote in message
news:404cb799$0$28858> Se http://www.asp-faq.dk/article/?id=4

Hej finn
Tak for respons - og ja det var netop det der sku til
Fra stifinder kunne jeg give alle brugere på mit LAn ret til at ændre filer
i min web folder og nu virker det fint
Igen tak for hurtig trespons
hilsen Otto