Unlock af 5210.
Fra : Peter Hansson

Dato : 08-03-04 18:24

Hej!

Jeg har været henne med min Nokia5210 for at få den låst op. Manden påstod
at den var låst op.

Problemet er at den kan klare kort fra TYDC og Telmore!!. Men den kan ikke
køre hverken Telia eller Sonofon.

Han mumlede noget om at der var noget software der ikke var iorden.

Er der noget jeg hat overset. ??

Hjælp eller et link ville være rart her i den kolde tid.

PH

Fra : Th Frydensberg

Dato : 08-03-04 18:53

Peter Hansson wrote:

> [...]
> køre hverken Telia eller Sonofon.
>
> Han mumlede noget om at der var noget software der ikke var iorden.

den er ikke låst op !
/th

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-03-04 22:00

Peter Hansson skrev:

>Problemet er at den kan klare kort fra TYDC og Telmore!!. Men den kan ikke
>køre hverken Telia eller Sonofon.

Hvilken fejlbesked får du, når du isætter et SIM-kort fra TDC/Telmore?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
NYT! http://sms.simlock.dk/ - diverse SMS-services til din mobil

GAMMELT! www.simlock.dk - diverse unlocking-services til din mobil

Fra : Peter Hansson

Dato : 08-03-04 22:17

> Hvilken fejlbesked får du, når du isætter et SIM-kort fra TDC/Telmore?

Hej

Fejlbeskeden er:

Først: Koden accepteret. Herefter: Registrering af Simkort mislykkedes.

PH

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-03-04 22:35

Peter Hansson skrev:

>Først: Koden accepteret.

Telefonen er ikke simlocken, når den accepteret din PIN-kode.

>Herefter: Registrering af Simkort mislykkedes.

Det kunne enten lyde som en tyverispærret telefon, eller et defekt
SIM-kort.

Venligst,
Lasse Hedegaard