Leasy ?
Fra : Henrik

Dato : 08-03-04 14:45

Hej...

Er der nogen der ved hvilken operatør, Leasy bruger ?

Mvh
Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-03-04 14:54

Henrik skrev:

>Er der nogen der ved hvilken operatør, Leasy bruger ?

Peter gør vel, ring til ham på 88888888.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
NYT! http://sms.simlock.dk/ - diverse SMS-services til din mobil

GAMMELT! www.simlock.dk - diverse unlocking-services til din mobil

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 15:39

"Lasse Hedegaard" skrev i en meddelelse

> Peter gør vel, ring til ham på 88888888.

lasse hvis du ikke kender svaret, så ti da stille... heller være stille og
lade folk tro at du er debil, end at åbne munden og bekræfte det....

Med Venlig Hilsen

Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
http://www.dinunlocker.dk

Fra : Henrik

Dato : 08-03-04 16:24

Ja, det var også det jeg tænkte

Iøvrigt har jeg fået svaret. Leasy bruger TDC.

/Henrik

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders(a)dinunlocker.dk> skrev i en
meddelelse news:404c857e$0$95059$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : kristoffer

Dato : 11-03-04 18:22

> lasse hvis du ikke kender svaret, så ti da stille... heller være stille og
> lade folk tro at du er debil, end at åbne munden og bekræfte det....

Jeg synes nu det sjovt nok :)
Man må vel godt være sjov selvom det ikke er en vittighedsgruppe...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-03-04 23:59

kristoffer skrev:

>Jeg synes nu det sjovt nok :)

Dejligt at se der findes folk med humor i denne gruppe

>Man må vel godt være sjov selvom det ikke er en vittighedsgruppe...

Åbenbart ikke når man hedder Lasse Hedegaard, eller rettere - et par
stykker kan ikke tåle det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 08:40

"Lasse Hedegaard" skrev i en meddelelse

> Åbenbart ikke når man hedder Lasse Hedegaard, eller rettere - et par
> stykker kan ikke tåle det.

suk... kommer du nu med dine konklusioner igen !
det er ikke humor jeg har et problem med !

--
MVH

Anders Skalsted - Din Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Per Jensen

Dato : 18-03-04 20:18

har ikke fulgt tråden
leasy og biltelefoner det lyder dyrt,
hvad er spørgsmålet ?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-04 21:52

Per Jensen skrev:

>har ikke fulgt tråden
>leasy og biltelefoner det lyder dyrt,
>hvad er spørgsmålet ?

Spørgsmålet står i det første indlæg i tråden: Message-ID:
<404c76c1$0$95104$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

PS! Er du ikke flink at skrive under det du svarer på? Læs evt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Calle.

Dato : 18-03-04 23:14

Lasse Hedegaard wrote:

> Spørgsmålet står i det første indlæg i tråden: Message-ID:
> <404c76c1$0$95104$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>
husk at skrive "news:" foran linket
--
Calle.