Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Top 50 eller 100 firmaliste?
Fra : Emil Jensen

Dato : 08-03-04 09:42

Hej NG

Jeg leder efter en liste over Top 25, 50 eller 100 danske firmaer. Forstået
på den måde med firmaer med størst omsætning. Jeg har forsøgt ved hjælp af
google, uden hjælp.

På forhånd tak.

Mvh

Emil

Fra : Jonathan Stein

Dato : 08-03-04 11:22

Emil Jensen wrote:

> Jeg leder efter en liste over Top 25, 50 eller 100 danske firmaer. Forstået
> på den måde med firmaer med størst omsætning. Jeg har forsøgt ved hjælp af
> google, uden hjælp.

Prøv med "danmarks største virksomheder" - så er første hit en PDF
fra Børsen med de 50 største.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Carsten Christiansen

Dato : 08-03-04 11:55

Prøv evt. dit bibliotek, eller et teknisk bibliotek. De har muligvis adgang
til diverse erhvervsdatabaser såsom KOB (Købmandsstandens OplysningsBureau),
hvor du selv kan søge på mange forskellige ting. Hvis dette ikke virker kan
du også skrive hvad det er præcist du søger efter, så kan jeg muligvis finde
det til dig.

Mvh Carsten

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 08-03-04 12:12

> [...]
Forstået
> på den måde med firmaer med størst omsætning. Jeg har forsøgt ved hjælp af

Børsen plejer at udgive et "guldnummer omkring juletid.

Her er disse firmaer listet efter stort set alle måder at gøre det op på

Peter