Nokia 3510i - kan ikke fortryde begrænsnin~
Fra : Jesper

Dato : 07-03-04 21:58

Når jeg taster unlock kode på 3510i skriver den sub. det er nok fordi jeg
har prøvet flere gange... Noget jeg kan gøre??

mvh Jesper

Fra : helloo.dk

Dato : 07-03-04 23:13

"Jesper" <jesper@buhl.com> wrote in message
> Når jeg taster unlock kode på 3510i skriver den sub. det er nok fordi jeg
> har prøvet flere gange... Noget jeg kan gøre??

Besøge en unlocker på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Jesper

Dato : 08-03-04 06:35

Har snakket med en som der sagde at det skulle kunne lade sig gøre med kode
selvom man havde trykket forkert 5 gange. menhvordan??

Fra : helloo.dk

Dato : 08-03-04 09:21

"Jesper" <jesper@buhl.com> wrote in message
> Har snakket med en som der sagde at det skulle kunne lade sig gøre med
kode
> selvom man havde trykket forkert 5 gange. menhvordan??

Jeg har også snakket med en som siger han har set julemanden..
Hilsen Dan

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 09:56

"helloo.dk" skrev i en meddelelse

> Jeg har også snakket med en som siger han har set julemanden..
> Hilsen Dan

dan...du ved godt at du ikke må komme med sådanne udtalelser (så bliver
lasse bare ked....)
men jesper han har ret, du kan ikke klare det med en kode nu...efter de 5
forsøg skal der kabel på !

Med Venlig Hilsen

Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
http://www.dinunlocker.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 08-03-04 10:42

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders(a)dinunlocker.dk> wrote in
message news:404c3520$0$95009$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> dan...du ved godt at du ikke må komme med sådanne udtalelser (så bliver
> lasse bare ked....)
> men jesper han har ret, du kan ikke klare det med en kode nu...efter de 5
> forsøg skal der kabel på !

Hej Anders.
Nu har du lige givet "ham" en mulighed til at spamme denne tråd med alt hans
brok...
Men det er nu sjovt...
Hilsen Dan

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 11:09

"helloo.dk" skrev i en meddelelse

> Hej Anders.
> Nu har du lige givet "ham" en mulighed til at spamme denne tråd med alt
> [...]

dan kommer du nu med dine konklusioner igen
suk.... du kender ham jo ikke... og alle er efter ham....

men nu bliver vi sikkert futtet igen, for så kan vi jo ikke skrive mere

Fra : Per Sørensen

Dato : 08-03-04 12:37

LOL

Med venlig hilsen Per Sørensen