PortTalk
Fra : René Andersen

Dato : 07-03-04 15:23

Hejsa

Jeg er igang med at kode noget halløj til par.porten.
i den forbindelse bruger jeg PortTalk til at komme i kontakt med porten, men
jeg synes ikke rigtigt der sker det rigtige når jeg skriver til porten.
nogen der kan hjælpe mig ???

mvh. René

Fra : René Andersen

Dato : 07-03-04 15:30

"René Andersen" <_tannic@tele.dk> wrote in message
> [...]
men
> jeg synes ikke rigtigt der sker det rigtige når jeg skriver til porten.

ps.
jeg prøver bare med outp(0x378,255); for at tjekke om det virker.
den kommer ikke med nogen fejl ... nogen der ka gi et hint ??

Fra : René Andersen

Dato : 07-03-04 17:17

jeg fik det til at virke. det er min elektronik den er gal med :/