Hjælp til opsætning af Microsoft visualt s~
Fra : Toni2time

Dato : 07-03-04 14:25

hej, jeg har længe gerne ville lære at programmer, og har derfor
fået anskaffet mig Microsoft visualt studio .net 2003, men
hvordan kommer jeg igang?

Efter at have installeret programmet skal der vel sættes en del
op i XP for at programmet kan afvikles rigtigt.

På min bærbar PC har jeg nu installeret VS. Net, framework SDK
v1.1, og MDAC. Men hvad nu?

Håber en venlig sjæl vil give en hånd...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 08-03-04 20:59

Toni2time wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Håber en venlig sjæl vil give en hånd...
>

> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

Du skal være sikker på at IIS (Internet Information Services) er
på din maskine.
Hvis du har installeret programmet, skulle det gerne være lige
til at gå i gang med.

Men det er altid en god ide at have administrator rettigheder.

Med Visual studio kan du lave programmer, webpages og meget
andet.

Med venlig hilsen
Martin Jørgensen