Skiftebillede kode :)
Fra : Thomas Brejner

Dato : 07-03-04 12:43

Hej.....
Jeg har dette lille stykke kode til at skifte billeder når man køre over et
link. Kan man evt lave det sådan at den loader alle de 5 billeder faktisk
inden man kører over linkene, sådan at det ikke tage tid at loade dem når
man kører over.
Her er koden:

<script type="text/javascript">
function skiftImg(navn,url) {
document.images[navn].src = url;
}
</script>

onmouseover="skiftImg('imgName','images/forside.jpg');"
onmouseout="skiftImg('imgName','images/forside.jpg');"
onmouseclick="skiftImg('imgName','images/forside.jpg');">Forside</a>

Mvh Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-04 18:08

http://html-faq.dk/2004.asp