Teknologien bag transaktioner
Fra : Preben Holm

Dato : 07-03-04 12:51

Hej alle,

Jeg er lige begyndt at læse lidt om databaser, men er der nogen der kan
anbefale hjemmesider (som fortæller om), eller ligefrem måske selv
fortælle lidt om hvordan transaktioner foretages, og hvordan
data-integritet vedbliver!

Links er ok, men hvis I kan fortælle noget selv er det rigtig fint!

Mvh / Preben

Fra : Michael Zedeler

Dato : 07-03-04 18:22

Preben Holm wrote:

> [...]
> data-integritet vedbliver!
>
> Links er ok, men hvis I kan fortælle noget selv er det rigtig fint!

Her er et link til en god søgning:

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&q=database+transaction+theory+acid&btnG=Google+Search

Specielt det øverste...

M.