Finde mms sti i java script
Fra : Claus

Dato : 06-03-04 20:56

Er der nogen som er haj nok til at finde den direkte mms sti her

http://www.dr.dk/skum/boogie/listen.asp
Så man kan streame deres video stumper direkte i mediaplayer ?
Det tætteste jeg kommer er mms://WMS.dr.dk/storage/"+startupVideo

mvh Claus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-03-04 22:11

Claus escribió / skrev

> Er der nogen som er haj nok til at finde den direkte mms sti her
> på
> http://www.dr.dk/skum/boogie/listen.asp

mener du den sti der er til hver enkelt video? Det er
http://www.dr.dk/extention/playWindowsMediaboogie.aframe?id=1054
&ListType=Boogie&trace=off

hvor id varierer alt efter hvilken video du vil have fat i.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Claus

Dato : 07-03-04 10:21

> [...]
Type=Boogie&trace=off

> hvor id varierer alt efter hvilken video du vil have fat i.

Den sti virker ganske udmærket , men det var entlig stien direkte
til kilde filen jeg var på jagt efter, på sammen måde som
http://www.dr.dk/skum/_arkiv/angora/angora_1_04.asx
Er afspildningslisten til
mms://WMS.dr.dk/storage/Ung/Boogie/Angora/angora_1_04.wmv
Som er den entlige wmv fil

mms://WMS.dr.dk/storage/
Kan jeg finde i HTML/javaScript kilden men resten af fil-stien er i
javaScriptet og det kan jeg ikke greje