tastaturkonflikt
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-03-04 18:41

Hej

Okay jeg kommer til kort.. jeg rengjorde lige mit Logitech tastatur.. Men da
jeg satte det til igen, brokkede mit bundkort... MSI 865PE neoFis2r med
bib.bib.bib.bib www.bjarkehansen.dk/tastatur.wav
Når jeg tager det ud, stopper det.. Når jeg bropper den i USB porten istedet
for ps2 porten.. Så taster den en masse ting ind i adgangskodefeltet i XP
logon.

Nogen der har en ide´ til hvorfor bundkortet brokker sig på denne måde, og
hvad årsagen kan være?

Mvh. Bjarke

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 06-03-04 19:04

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Nogen der har en ide´ til hvorfor bundkortet brokker sig på denne
måde, og
> hvad årsagen kan være?

En tast der har sat sig fast ?

Mikkel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-03-04 19:34

"Mikkel Gottlieb" <mikkel@energuitar.dk> wrote in message

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> måde, og
>
> En tast der har sat sig fast ?

Nix...taster sætter sig ikke fast på logitech tastaturere... N¨r men det er
sikkert røget sig en tur.. Sidst jeg rengjorde kig det også i stykker.

Sidste gang tog jeg alle tasterne af, og vaskede dem... tørrede dem
fuldstændig.. så virkede skidtet ikke... Denne gang rystede lortet ud,
spøjtede let med noget vinduespuds og tørrede af... og så brokker lortet sig
igen.. med sidste gang skete der slet ikke noget.

Jeg ved sku ikke hvordan man ellers skulle rengøre et tastatur, ud over at
have et trykluftspuler... emn det har man jo ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 20:08

Bjarke Hansen wrote:

> [...]
> spøjtede let med noget vinduespuds og tørrede af... og så brokker lortet sig
> igen.. med sidste gang skete der slet ikke noget.

Du kan nemt have "zappet" det med et (ESD) stød - det er lige årstiden
til det.

Lige inden jeg skrev dette, så jeg en gnist springe knap 1 cm, fra mine
fingre til min mikrofon..

Fra : Madsen

Dato : 07-03-04 01:06

On Sat, 6 Mar 2004 19:34:13 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Jeg ved sku ikke hvordan man ellers skulle rengøre et tastatur, ud over at
>have et trykluftspuler...

Sådan en ønsker min kone sig til sin fødselsdag.

mvh M

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 07-03-04 01:16

Den Sun, 07 Mar 2004 01:05:39 +0100, Madsen <madsen@nospam.nowhere>
skrev:

>Sådan en ønsker min kone sig til sin fødselsdag.

LOL
Er du klar over hvor mange tastaturer der går til, når du skriver sådan
noget?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Alex Kristensen

Dato : 10-03-04 16:22

http://www.fuckingmachines.com/meetthemachines/machine_reactor.php

--
Alex Kristensen

If God had intended man to smoke, He would have set him on fire.