EGEN SMS TJENESTE BILLIGT.
Fra : Jan H.V. Pedersen

Dato : 06-03-04 16:16

Jeg har selv haft løst til at starte min egen SMS tjeneste
og har ledet med lys og lygte, men det eneste jeg kunne
finde var løsninger der kostede det hvide ud af øjnene.

Men så faldt jeg over denne side www.jhenri.dk
hvor man godt nok kan hente alt muligtned til mobilen.
Men der udover har de en løsning hvor man kan oprette
sine egne ting. hvis man bare er medlem og prisen er da
til at over komme 30 kr om ugen. og hvis ikke andet falder
prisen på de ting de sælger på siden.

så er rådet givet, en fin løsning, men godt design kan man
ikke kalde det *GGGGG*

Fra : Jens B

Dato : 06-03-04 20:53

"Jan H.V. Pedersen" <jhvp(sletdette)@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prisen på de ting de sælger på siden.
>
> så er rådet givet, en fin løsning, men godt design kan man

Hmm... Du hedder Jan H.V.Pedersen, og siden www.jhenri.dk ejes af en Jan
Henri Pedersen. Måske er det bare mig der er for mistroisk, men jeg kunne nu
godt tro at det er din egen siden du linker til.

Men sjovt nok at du selv sviner den til, og indrømmer at det ikke er godt
design.

Og når så man går ind på www.jhenri.dk så er der udelukkende et link til et
andet site. Og når man kigger på dette link, så indeholder det en
querystring der hedder ?id=277. Måske er det stadig bare mig der er meget
mistroisk, men jeg kunne nu godt forestille mig at dette er dit personlige
ID, og du blot er ude på at hverve kunder, hvormed du kan tjene 5% af deres
omsætning.

Jens

Fra : Trine

Dato : 06-03-04 21:26

"Jens B" <no-more@spam-for-me.dk> wrote in message
> [...]
> mistroisk, men jeg kunne nu godt forestille mig at dette er dit personlige
> ID, og du blot er ude på at hverve kunder, hvormed du kan tjene 5% af

Jeg er helt enig! Hvorfor ikke bare give os dette link
http://kiosk.smsklubben.dk/ istedetfor til hans eget?

mage til svinestreg! og så er det faktisk spam!!

trine

Fra : Trine

Dato : 06-03-04 21:28

"Trine" <trille_15_dk@hotpost.com> wrote in message
> Jeg er helt enig! Hvorfor ikke bare give os dette link
> http://kiosk.smsklubben.dk/ istedetfor til hans eget?
>
> mage til svinestreg! og så er det faktisk spam!!

kig lige her: http://kiosk.smsklubben.dk/mxm.asp han er bare ude på at tjene
penge.
jan dit ulækre svin

Fra : Jante

Dato : 07-03-04 03:12

"Trine" <trille_15_dk@hotpost.com> skrev:

> [....] han er bare ude på at tjene penge.

Øhh, og hvad er der så galt i det - det vil vi vel alle?
Eller har du måske bare ondt af, at du ikke selv
var smart nok til at få ideen?

> [...] dit ulækre svin

Den slags udtalelser henvises til dk.snak.mudderkastning
- i denne gruppe får du kun et *PLONK* for dén slags.

J.L

Fra : Jens B

Dato : 07-03-04 12:27

"Jante" <jewil(REMOVE)@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh, og hvad er der så galt i det - det vil vi vel alle?
> Eller har du måske bare ondt af, at du ikke selv
> var smart nok til at få ideen?

Der er det galt, at den slags indlæg ikke hører hjemme i denne gruppe, da
det er ren reklame.

> Den slags udtalelser henvises til dk.snak.mudderkastning
> - i denne gruppe får du kun et *PLONK* for dén slags.

Ja, det skulle man nok have nøjedes med at tænke, og ikke have skrevet her i
gruppen.

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-04 05:11

"Jens B" <no-more@spam-for-me.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mistroisk, men jeg kunne nu godt forestille mig at dette er dit personlige
> ID, og du blot er ude på at hverve kunder, hvormed du kan tjene 5% af

Hej Jens

Det må tjene som et eksempel på, at den sidste ikke er født endnu!

Jan Henri Vådeskud Pedersen: Du er en klovn!