RC: Futaba FF9 T9CHP
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 15:37

Hej

Her en masse spørgsmål omkring ff9 senderen hvis der er nogen som kender
den.

Findes der ikke en dansk vejledning til den?
Jeg har fundet en på engelsk og på norsk så det kunne jo være at nogen
kendte en dansk.

Er det ikke muligt at opdatere softwaren i senderen så der også kan komme
skibe og biler med som Logo når man vælger modeller?

Hvad findes der af bæreremme, pulte osv da min kun er en håndsender hvor der
intet ekstra var med?

Kan man købe en Futaba alu. kuffert til senderen?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-03-04 15:48

KLIP

> Her en masse spørgsmål omkring ff9 senderen hvis der er nogen som kender
> den.

Jeg kan ikke direkte hjælpe dig med denne model.

Må hellere spare op til en nyere opdateret af Futaba (har endda liggende et
gammel Futaba "Guldanlæg").

Ude hos Bente finder du nok et af de største udvalg til helikopterfolket.

Her bør man også kunne være dig behjælpelig med dine ønsker.

Her er et link til forretningen: http://www.rotordisc-rc-helicopter.dk

Enjoy.

Unionen har naturligvis et forum for dedikerede helikopterpiloter:

http://www.rc-unionen.dk/nytforum/forum.asp?FORUM_ID=27

Hr. Bjørn