Langeland
Fra : Susanne Colsted

Dato : 06-03-04 14:05

Ved ikke om det er rette gruppe.....men jeg prøver..

Vi overvejer at tage på Langelandsfestival. Vi er dog ikke interesserede i
at bo i telt eller campingvogn. Er der nogen der kender et sted man kan bo
(værelser/lejlighed) i nærheden af festival'en ??

Hilsen Susanne

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-03-04 16:27

"Susanne Colsted" <susanne_colstedminus@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er dog ikke interesserede i at bo i telt eller campingvogn.

Det forstår jeg godt

>Er der nogen der kender et sted man kan bo
> (værelser/lejlighed) i nærheden af festival'en ??

Jeg kunne forestille mig at Rudkøbing Skudehavn kunne være en løsning 10 -
20 minutters afstand fra festivalpladsen (afhængig af ganghastighed) men jeg
ved ikke hvilke priser de har, men prøv at ringe til dem 62514600.
Rudkøbing Vandrehjem har vistnok også nogle hytter de lejer ud, det er også
en 5 - 15 minutters afstand tlf. 62511830
Eller prøv at sætte en annonce i Øboen
http://www.fynsamtsavis.dk/fagoebo.html der har jeg før set nogen der søgte
lejlighed til festival-perioden.

--