Ny pc fra TDC
Fra : Kurt Lykke

Dato : 25-04-01 15:00

Jeg er fristet af Tele Danmarks annoncerede tilbud
på pc m/AMD Thunderbird 1000. til kr. 6000
Havde tænkt selv at samle den næste pc, men tror ikke
jeg kan gøre det til den pris - og ydermere bære risikoen for
fejl og ødelæggelser.
Nogle minusser ? Eller plusser for den sags skyld.
mvh
Kurt

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-04-01 15:05

Kurt Lykke wrote:

> [...]
> Havde tænkt selv at samle den næste pc, men tror ikke
> jeg kan gøre det til den pris - og ydermere bære risikoen for

Medmindre teknologien har har ændret sig væsentlig siden 99, så skal
du ikke være bange for at samle din egen PC.
Jeg er ikke nogen nørd, men kan da finde ud af at montere grafikort,
lydkort, HDere, MBere og alt andet til en fungerende PC. Det kræver
ikke det helt store PCkørekort.

Fordelen ved selv at samle er, at man kender delene (ved at man
informere sig om dem først, naturligvis). Og man ved, hvad der kan
skiftes ud

OG at der kan skiftes ud.
Det kan man ikke altid være sikker på ved "mærkevarePCere".
Hint: Compaq og IBM.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine