sandberg router
Fra : rasmus

Dato : 06-03-04 13:02

Hejsa,

Når jeg går rundt og kigger i diverse computerbutikker, har de allesammen
Sandberg routere, switches mv stående. Er det fordi det er noget billigt
lort, de tjener gode penge på - eller er det fordi det er det bedste til
prisen? Altså: Skal jeg købe sådan en Sandberg til mit lille hjemmenetværk?

ras

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-03-04 14:12

On Sat, 6 Mar 2004 13:02:25 +0100, "rasmus"
<rasmus.carlsenX@tdcadsl.dk (fjern X)> wrote:

> [...]
> allesammen Sandberg routere, switches mv stående. Er det fordi
> det er noget billigt lort, de tjener gode penge på - eller er

Mest sandsynligt er det, at de køber ind samme sted...

> Altså: Skal jeg købe sådan en Sandberg til mit lille hjemmenetværk?

Min eneste erfaring med noget, der stod Sandberg på, er et multi
I/O-kort, og det er i hvert fald noget skrammel med skod-drivere
(der ikke opdateres) og mere i samme stil.

Jeg har rimeligt gode erfaringer med Linksys-gear, der godt nok
ikke hører til det aller-billigste, men som virker fornuftigt,
også mht. fejlretninger og opdateringer. NetGear har også været
ret fornuftigt.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Schultz

Dato : 06-03-04 16:04

On Sat, 6 Mar 2004 13:02:25 +0100, rasmusfjern X wrote:

> [...]
> prisen? Altså: Skal jeg købe sådan en Sandberg til mit lille hjemmenetværk?

Jeg ved ikke noget om sandberg routere men jeg har haft meget dårlige
erfaringer med sandberg modemer og netkort.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Qbic - 6400

Dato : 06-03-04 21:56

Kender kun til PCMCIA 10/100 netkort, den virker fint efter hensigten
og driverne kan hentes på http://www.sandberg.it

/ Qbic