Selvkørende databaseprogram?
Fra : J. Hansen

Dato : 06-03-04 09:36

Jeg har gennem en årrække arbejdet med Lotus Approach og med den løst en
række ganske komplicerede opgaver. Approach kan arbejde med mange
forskellige fil-formater, men jeg arbejder generelt med d-Base formatet.

Nu kunne jeg godt tænke mig at dele nogle af mine databaser med andre. Men
ingen af dem har Approach.

Findes der et program, der kan generere selvkørende databaser, så man kan
anvende dem, uanset om man skulle have det ene eller andet databaseprogram
installeret?

Mvh
J. Hansen

Fra : Michael Zedeler

Dato : 06-03-04 20:23

J. Hansen wrote:
> [...]
> anvende dem, uanset om man skulle have det ene eller andet databaseprogram
Visual Foxpro og Microsoft Access kan begge to. Mon ikke også Interbase
har sådan en dims?

M.

Fra : Christian Aagot Riis

Dato : 10-03-04 08:34

"J. Hansen" <snedkeren[slet_dette]@nypost.dk> wrote in message
> [...]
> anvende dem, uanset om man skulle have det ene eller andet databaseprogram

Måske er det at skyde gråspurve med kanoner, men hvis det "kun" er en
delmængde af dine data du vil vise til andre, kunne det måske være en
mulighed at lave et webinterface, fx. i ASP, der giver adgang til database
filerne.

--
Christian
Fjern dyret med den lange hals fra min email adresse ....