MS Windows
briani 27239
Slet af Windows Messenger
Fra : Henrik

Dato : 06-03-04 09:16

Jeg køre med XP Pro og kan ikke fjerne Windows Messenger.
Jeg har været inde under tilføj / fjern programmer og fjernet det, men det
hjælper ikke.

Har i et tip.

MVH

Henrik

Fra : Jean

Dato : 06-03-04 09:18

Henrik skrev:
> Jeg køre med XP Pro og kan ikke fjerne Windows Messenger.
> Jeg har været inde under tilføj / fjern programmer og fjernet det, men det
> hjælper ikke.

Hej Henrik!

Sådan gør du:

Slet Windows Messenger :
Vælg "Kør..." fra startmenuen og skriv (indsæt):
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Genstart din pc.

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Henrik

Dato : 06-03-04 09:34

Tak for den hurtige hjælp.
Hvorfor skal det være så svært at komme af med det program ?

Henrik

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 08-03-04 16:03

Henrik wrote:

> Tak for den hurtige hjælp.
> Hvorfor skal det være så svært at komme af med det program ?

Den kan også fjernes i tilføj/fjern programmer, men det kræver at du
ændrer i SYSOC.INF-filen først.

/klaus

Fra : Knud Bonke

Dato : 06-03-04 09:39

: Slet Windows Messenger :
: Vælg "Kør..." fra startmenuen og skriv (indsæt):
: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
: Genstart din pc.
:
: Mvh Jean

Ja, også tak for hjælpen herfra. Jeg fik en fejlmelding som jeg ikke
nåede at få læst, men Messenger forsvandt
Hilsen Knud

Fra : Jan Rose Iversen

Dato : 06-03-04 09:21

Find programmet "Shoot The Messenger" på følgende link.
http://grc.com/default.htm

Hilsen
Jan "Post"

Fra : Michael

Dato : 06-03-04 19:11

"Jan Rose Iversen" <jr.iversen@adr.dk> skrev i en meddelelse
> Find programmet "Shoot The Messenger" på følgende link.
> http://grc.com/default.htm
>
> Hilsen
> Jan "Post"

Hej Jan!

Jeg har muligvis misforstået spørgsmålet, men er det ikke chat-programmet
MSN-Messenger vedkommende spørger om?
'Shoot The Messenger' handler om en indbygget funktion i Windows til at
sende beskeder over lokal-netværk.

Kommandoen 'RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove' fjerner MSN-Messenger.

Venlig hilsen
Michael

Fra : AG

Dato : 06-03-04 19:59

> [...]
> MSN-Messenger vedkommende spørger om?
> 'Shoot The Messenger' handler om en indbygget funktion i Windows til at

Du har ganske ret, Michael.

Se evt.: http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm

Mvh.
Andreas