ANg unlock af T68i.
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-03-04 09:03

Heysa i gruppen, jeg har fået mig unlock koden fra mit teleselskab.
Meen.! Der er lidt problemer med at få et bestemt "ciffer" frem..
Teleselskabet har sendt mig følgene..
Tryk # ,3 gange på * =p, 4 gange på * =w, 2 gange på * = +, KODE ,2
gange på *=+ 1 #

Men hvordan får jeg "w" frem??, jeg kan få "p" frem ved at holde * nede
i et par sek.
+'et kan jeg også godt få frem.

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Allan Lagrand

Dato : 06-03-04 10:13

Hej
Du skal nok prøve taste venster * * venstre da det er en erricson telefon,
men det ser ud til at være en nokia kode
abl

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-03-04 12:52

In a news:40499611$0$1665$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Allan Lagrand <abl@lagspamrand.dk> typed:
> Hej
> Du skal nok prøve taste venster * * venstre da det er en erricson
> telefon, men det ser ud til at være en nokia kode
> abl

Heysa, hvad mener du med venstre.?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 06-03-04 13:02

"Henrik Sørensen" <spørg@efter-mail.invalid> wrote in message
> In a news:40499611$0$1665$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
> Allan Lagrand <abl@lagspamrand.dk> typed:
>
> Heysa, hvad mener du med venstre.?

tryk joypaden til venste så * * og så joypad til venstre

--
/Frank
E-Mail -> Danmark = DK

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-03-04 13:15

In a news:4049bdd5$0$29304$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
[6400] Frank Fogh Madsen <News2@guezz.danmark> typed:
> "Henrik Sørensen" <spørg@efter-mail.invalid> wrote in message

> tryk joypaden til venste så * * og så joypad til venstre

Så kommer der en menu der hedder "Tilpas", hvor der er valgmuligheder
som hedder "Net" og "Del af net", begge har en hængelås ved siden af..
:-/

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 06-03-04 13:26

> [...]
>
> Så kommer der en menu der hedder "Tilpas", hvor der er valgmuligheder
> som hedder "Net" og "Del af net", begge har en hængelås ved siden af..

den med hængelåsen låst er den kode du skal taste ind (8 tal)

men koden du beskrev i dit først indlæg er en nokia kode

--
/Frank
E-Mail -> Danmark = DK

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-03-04 13:32

In a news:4049c376$0$29372$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
> [...]
>
> den med hængelåsen låst er den kode du skal taste ind (8 tal)
>
> men koden du beskrev i dit først indlæg er en nokia kode

Ja det kan jeg se nu, den kode de har sendt mig er en ti ciferet kode..
.
Men men men ud for Net i menuen er låsen IKKE låst, det samme ud for Del
af net.

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 06-03-04 17:30

> [...]
> .
> Men men men ud for Net i menuen er låsen IKKE låst, det samme ud for Del

hvad med de 2 nederste??

hvis de heller ikke er låst så er der ikke simlås på telefonen
--
/Frank
E-Mail -> Danmark = DK

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 06-03-04 17:39

In a news:4049fc78$0$29357$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
[6400] Frank Fogh Madsen <News2@guezz.danmark> typed:
> "Henrik Sørensen" <spørg@efter-mail.invalid> wrote in message

> hvad med de 2 nederste??

Oki, så er den vist afklaret. Jeg takker..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.